Luustoviesti

Luustoviesti on sähköinen uutiskirje Luustoliiton ja liiton jäsenyhdistyksien jäsenille. Luustoviesti toimii Luustoliiton viestintäkanavana, ja kirjeessä ilmoitamme muun muassa ajankohtaisista asioista sekä markkinoimme tulevia tapahtumia, tilaisuuksia ja kursseja. Luustoviestissä voidaan ilmoittaa myös joitakin yhdistysten järjestämiä tapahtumia, mutta uutiskirje ei sisällä varsinaista yhdistysten ilmoituspalstaa.

Etkö ole vielä tilannut uutiskirjettämme? Mikäli haluat vastaanottaa Luustoviestin, ilmoitathan sähköpostiosoitteesi Luustoliittoon osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi. Sähköpostiosoitteesi tallennetaan samalla jäsenrekisteriin, ja pyynnön lähettäessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt. Ilmoita viestissäsi nimesi ja jäsennumerosi tai katuosoitteesi. Kerro myös mahdollisen jäsenyhdistyksesi nimi tai ilmoita, jos olet Luustoliiton henkilöjäsen. Merkitse viestin otsikoksi Luustoviesti-uutiskirje”.

Halutessasi voit perua Luustoviestin tilauksen uutiskirjeen lopussa olevasta linkistä. Mikäli peruutat uutiskirjetilauksen vahingossa, ota yhteyttä liittoon: toimisto@luustoliitto.fi