Materiaalit

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU käynnistää Postissa laajat lakkotoimet. Postinjakelu, käsittely ja kuljetus ovat marraskuussa lakossa kaksi viikkoa. Lakko alkaa maanantaina 11.11. klo 06.00 ja päättyy sunnuntaina 24.11. klo 24.00. Otattehan huomioon, että Postin lakko vaikuttaa myös meiltä tilattujen esitemateriaalien toimitusaikoihin. Mikäli esitetilauksenne on kiireellinen, pyydämme mainitsemaan tämän tilauksen yhteydessä jolloin pyrimme lähettämään paketin perille Matkahuollon pakettipalvelun kautta ja veloitamme postimaksut tämän mukaan.

Luustoliitto tarjoaa maksutonta luustoterveysmateriaalia kaikille ikäryhmille, osteoporoosia sairastavien omahoidon ohjauksen tueksi ja tarpeen mukaan lisätiedoksi ammattilaisille. Materiaalin toimituksesta veloitetaan postimaksut. Jokaisen tilattavan tuotteen voi myös tulostaa maksutta (klikkaa hiirellä tuotekuvaa ja kohdan ladattavat tiedostot alta). Katso myös videot ja pelit sekä Luustotieto-lehti!

Esitteet on tarkoitettu yksityishenkilöille tai terveydenhuollon ja koulutuskäyttöön. Esitteitä ei ole tarkoitettu yritystoimintaa varten.

Tulostettavissa oleva maksuton materiaali      Toimitusehdot