Avokuntoutusverkosto

Avokuntoutusverkosto on kaikkien avo- ja ryhmämuotoisen toiminnan asiantuntijoiden ja toimijoiden avoin verkosto. Verkostossa keskitytään ryhmämuotoiseen toimintaan, joka tukee mm. työ- ja toimintakykyä sekä voimaantumista. Verkostossa vallitsee halu kehittää innovatiivisesti käytännön ryhmätoimintaa ja jakaa sen hyviä käytäntöjä.

Avokuntoutusverkosto perustettiin vuonna 2014 ja mukana on reiluit 140 toimijaa. Verkosto tapaa 1-2 kertaa vuodessa. Tapaamisten teemoja ovat olleet mm. kuntoutuksen vaikutusten arviointi, ryhmämuotoisen etäkuntoutuksen käytännön toteutus ja kurssien markkinointiviestintä. Tutustu tarkemmin verkoston tapaamisten sisältöihin.

Avokuntoutusverkoston toimintaa koordinoi sen jäsenistä koostuva työryhmä. Työryhmän tällä hetkellä on seuraava:

• Luoma-Kuikka Anneli, kehittämispäällikkö, Sydänliitto
  • Skyttä Marika, kehittämispäällikkö, Syöpäjärjestöt
  • Tamminen Pauliina, suunnittelija, Luustoliitto

Verkoston toimintaa koordinoiva työryhmä kokoontuu n. 2-4 kertaa vuodessa. Avokuntoutusverkoston jäsenenä olet lämpimästi tervetullut mukaan työryhmään. Toivomus on, että työryhmän jäsenet sitoutuisivat ryhmän toimintaan noin kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Työryhmän kokoonpanoa voidaan muuttaa tarvittaessa. Lisätietoja työryhmän toiminnasta ja siihen mukaan ilmoittautuminen: pauliina.tamminen@luustoliitto.fi.

Avokuntoutusverkoston löydät myös Facebookista nimellä Avokuntoutusverkosto (suljettu ryhmä).

Avokuntoutusverkoston postituslistalle voit liittyä helposti alla olevalla lomakkeella. Jos yhteystietosi muuttuvat tai haluat poistua postituslistalta, ilmoita siitä suoraan listan ylläpitäjälle: pauliina.tamminen@luustoliitto.fi.

Vieritä ylös