Avokuntoutusverkosto

Avokuntoutusverkosto on kaikkien avo- ja ryhmämuotoisen kuntoutuksen toimijoiden ja asiantuntijoiden avoin verkosto. Verkostossa keskitytään käytännön avokuntoutuksen teemoihin ja hyviin käytäntöihin sekä niiden jakamiseen ja kehittämiseen yhteistyössä yli sektorirajojen.

Avokuntoutusverkosto perustettiin vuonna 2014 ja mukana on lähes 150 toimijaa. Verkosto tapaa 1-2 kertaa vuodessa. Tapaamisten teemoja ovat olleet mm. kuntoutuksen vaikutusten arviointi ja ryhmämuotoinen etäkuntoutus. Seuraava verkostotapaaminen järjestetään tiistaina 30.10.2018 kello 12.00-16.00 Sydänliiton tiloissa Helsingissä. Tapaamisen teemana on edelleen etäkuntoutus ja sen käytännön toteutusesimerkit. Lisätietoa tapaamisesta syksyn alussa näillä sivuilla.

Avokuntoutusverkoston toimintaa koordinoi sen jäsenistä koostuva työryhmä. Avokuntoutusverkoston löydät myös Facebookista nimellä Avokuntoutusverkosto (suljettu ryhmä).

Avokuntoutusverkoston postituslistalle voit liittyä helposti alla olevalla lomakkeella. Jos yhteystietosi muuttuvat tai haluat poistua postituslistalta, ilmoita siitä suoraan listan ylläpitäjälle: pauliina.tamminen@luustoliitto.fi.

Ilmoittaudu Avokuntoutusverkoston postituslistalle:

Luustoliitto on järjestänyt yhteistyössä Avokuntoutusverkoston kanssa koko päivän seminaari- ja verkostoitumistilaisuuden Avokuntoutusfoorumin Tampere-talolla vuosina 2014 ja 2016. Seuraavaa Avokuntoutusfoorumia ei ole tällä hetkellä suunnitteilla, vaan avo- ja ryhmämuotoisen kuntoutuksen hyviin käytäntöihin, verkostoitumiseen ja yhteistyöhön keskitytään Avokuntoutusverkoston tapaamisissa.