Avokuntoutusverkosto

Avokuntoutusverkosto on kaikkien avo- ja ryhmämuotoisen kuntoutuksen toimijoiden ja asiantuntijoiden avoin verkosto. Verkostossa keskitytään avokuntoutuksen käytännön teemoihin ja hyviin käytäntöihin sekä niiden jakamiseen ja kehittämiseen yhteistyössä yli sektorirajojen.

Avokuntoutusverkosto perustettiin vuonna 2014 ja mukana on lähes 150 toimijaa. Verkosto tapaa 1-2 kertaa vuodessa. Tapaamisten teemoja ovat olleet mm. kuntoutuksen vaikutusten arviointi, ryhmämuotoisen etäkuntoutuksen käytännön toteutus ja kuntoutumiskurssien markkinointiviestintä. Tutustu tarkemmin verkoston tapaamisten sisältöihin.

Avokuntoutusverkoston toimintaa koordinoi sen jäsenistä koostuva työryhmä. Työryhmän kokoonpano 2020 alkaen on seuraava:

• Luoma-Kuikka Anneli, kehittämispäällikkö, Sydänliitto
  • Skyttä Marika, kehittämispäällikkö, Syöpäjärjestöt
  • Tamminen Pauliina, suunnittelija, Luustoliitto
  • Toivomäki Arja, avokuntoutuspäällikkö, Neuroliitto
  • Tonteri Päivi, verkkokuntoutussuunnittelija, Mielenterveyden keskusliitto

Verkoston toimintaa koordinoiva työryhmä kokoontuu n. 2-4 kertaa vuodessa. Avokuntoutusverkoston jäsenenä olet lämpimästi tervetullut mukaan työryhmään. Toivomus on, että työryhmän jäsenet sitoutuisivat ryhmän toimintaan noin kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Työryhmän kokoonpanoa voidaan muuttaa tarvittaessa. Lisätietoja työryhmän toiminnasta ja siihen mukaan ilmoittautuminen: pauliina.tamminen@luustoliitto.fi.

Avokuntoutusverkoston löydät myös Facebookista nimellä Avokuntoutusverkosto (suljettu ryhmä).

Avokuntoutusverkoston postituslistalle voit liittyä helposti alla olevalla lomakkeella. Jos yhteystietosi muuttuvat tai haluat poistua postituslistalta, ilmoita siitä suoraan listan ylläpitäjälle: pauliina.tamminen@luustoliitto.fi.

Vieritä ylös