Mikkelin toimintaryhmä

Mikkelin toimintaryhmä kuuluu Etelä-Savon Luustoyhdistykseen.

Yhteyshenkilö

Marit Salo
p. koti 044-0948162
s-posti: smarit113@gmail.com

VERTAISTUKI-ILLAT

Kokoontuminen pääsääntöisesti kuukauden toinen tiistai klo 16-17.30 Estery-talolla (Otto Mannisenkatu 4), ellei toisin mainita ja koronatilanne sallii. Tapahtumista ilmoitetaan Mikkelin Kaupunkilehdessä Seurat ja järjestöt -palstalla.

13.9. Vieraana yhdistyksen puheenjohtaja, fysioterapeutti Satu Auvinen:
Nikamamurtumat ja liikeharjoittelu.
11.10. Vieraana Essoten osteoporoosihoitaja Katja Liukkonen

08.11 Vieraana Riitta Halonen, Mikkelin seudun Muisti ry, ” Aivoterveyttä elintavoilla”.

13.12 Pikkujoulut, paikka ilmoitetaan myöhemmin.

MUU TOIMINTA

Keskiviikkona 26.10 klo 17 Estery-talolla (Otto Mannisenkatu, Mikkeli) mahdollisuus osallistua Suomen Osteoporoosiyhdistyksen etäluentoon: Luulääkkeiden käyttöön liittyvät epätyypilliset murtumat ja leukaluun kuoliot, luennoitsijana sairaala Novan endokrinologiosaston ylilääkäri LKT Anna-Mari Koski. Huomioitavaa! Suomen Osteoporoosiyhdistys ry järjestää syksyn 2022 aikana etäluentoja, joihin jokainen yhdistyksemme jäsen voi tietokoneyhteydellä osallistua. Ks. liittymisohjeet uusimman Luustotietolehden yhdistyspalstalla.

Liikunta

Kuntosaliryhmä omatoimiharjoitteluna torstaisin 15.9 klo 14-15, Fysios Mikkeli (entinen Mikkelin Kuntopalvelu), Savilahdenkatu 16. Max 7 henkilöä voi kokoontua omatoimisesti torstaisin klo 14–15. Hinta 6 €/kerta.
Uusi asiakas varaa ensin ajan fysioterapeutille tunnin alkukartoitusta, ohjausta ja neuvontaa varten. Hinta 70 €. Tiedustelut Marit Salolta puh. 0440948162.

Luustoyhdistyksen jäsenenä voit osallistua Mikkelin Seudun Selkäyhdistys ry:n liikuntaryhmiin. Esim. Kevennetty jumppa keskiviikkoisin alkaen 7.9.22 klo 16.45–17.45 Mikkelin kaupungin päiväkeskuksessa, Kiiskinmäenkatu 2. syyskausi 30 €. Ohjaajana toimii fysioterapeutti Leena Kämppi. Ilmoittautuminen paikan päällä tai puh. 050 339 3181. Lisätietoja muista ryhmistä Leena Kämpiltä.

Hyvä tietää

Ilmoitamme tapahtumistamme myös Kaupunki-lehdessä Esteryn järjestöilmoitusten yhteydessä.

JÄSENALENNUKSET / MIKKELI

Apteekki Stella (Stella, Porrassalmenkatu 20)
Normaalihintaiset D-vitamiini- ja kalsiumvalmisteet (ei -lääkkeellliset- 10 %),
Nutria proteiinipitoiset lisäravintovalmisteet, neljän pullon ostajalle – 10 %.

Instrumentarium (Porrassalmenkatu 25)
Alennus normaalihintaisista
terveystuotteista -10 %, aurinkolaseista -15 %,  kehyksistä ja linsseistä -20 % ja optikon suorittamasta näöntarkastuksesta -15 % .

Kelloliike V. Pylvänäinen Oy ( Porrassalmenkatu 25)
Jäsenalennus 10-15 % tavarat, ei työt eikä tarjoustuotteet. Ulkopuolella myös jotkut tuoteryhmät, kuten Polar.

Omega Apteekki (Akseli, Maaherrankatu 18 -20)
Kalkki-D-valmisteet Calsorin ja Puru-Calsorin-10%, Glukosamiini valmisteet Movex Active, Combi, Strong -10% ja Ratiopharm kylmägeeli -10 %.

Parturi-Kampaamo Salon Riley (Vuorikatu 7)
Hoitokäsittelyt -10 %.

Savon Hautaustoimisto/Savon Kukka (Raatihuoneenkatu 12)
Normaalihintaiset leikko-ja ruukkukukat -10 %.

Taitavat suutarit (Graani,Graanintie 1)
Liukuesteet – 15 %.

Katso kaikki jäsenedut.

Liity jäseneksi (Etelä-Savon Luustoyhdistys ry)

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2022 jäsenmaksu on 20,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset