Mikkelin toimintaryhmä

Mikkelin toimintaryhmä kuuluu Etelä-Savon Luustoyhdistykseen.

Yhteyshenkilö

Marit Salo
p. koti 044-0948162
s-posti: smarit113@gmail.com

VERTAISTUKI-ILLAT

Kokoontuminen pääsääntöisesti kuukauden toinen tiistai klo 16-17.30 Estery-talolla (Otto Mannisenkatu 4), ellei toisin mainita ja koronatilanne sallii. Tapahtumista ilmoitetaan Mikkelin Kaupunkilehdessä Seurat ja järjestöt -palstalla sekä jäsenkirjeissä.

7.2.2023 Vieraana ikääntyneiden palvelujen palvelualuejohtaja Sanna Luokkamäki, ikääntyneiden palvelut Hyvinvointialueella.

7.3 Vieraana Kalevalainen jäsenkorjaaja Krista Korpinen Kansanlääkintäseurasta.

11.4 Tutustumme Marttakeskukseen, Hallituskatu 7A, 3 krs. Aiheena ikäihmisten ravitsemus ja sen haasteet omassa arjessa. Eevi – Hyviä eväitä senioreille -hanke.

9.5 Ulkoilua

MUU TOIMINTA

Yleisötilaisuus To 16. 3. klo12-15.30: Osteoporoosi-iltapäivä Mikkelin keskussairaalan auditoriossa. Luennoimassa ja keskustelemassa ovat mukana luustohoitaja ja perusterveydenhuollon lääkäri, sekä fysioterapeutti. Järjestäjänä Olka-piste, luustohoitaja ja E-S Luustoyhdistys. Kahvi/tee tarjoilu.

Huomioitavaa! Suomen Osteoporoosiyhdistys ry järjestää kevään 2023 aikana etäluentoja, joihin jokainen yhdistyksemme jäsen voi tietokoneyhteydellä osallistua. Ks. liittymisohjeet uusimman Luustotietolehden yhdistyspalstalla.

OSTEOPOROOSIHOITAJAT (jokaisessa kolmessa Essoten tiimissä oma hoitaja) ajan varaus sähköisesti www.essote.fi tai Terveysneuvosta klo 8-16 puh. 015211411. Myös soittopyynnön voi varata/jättää.

LUUSTONEUVONTA Luustoliiton neuvonta torstaisin klo 12-14 puh. 0503377570

Liikunta

Kuntosaliryhmä omatoimiharjoitteluna torstaisin klo 14-15, Fysios Mehiläisessä, Savilahdenkatu 16. Hinta 6 €/kerta. Muina päivinä yksilökäynnit salilla mahdollisia 6€/kerta.
Uusi asiakas varaa ensin ajan fysioterapeutille tunnin alkukartoitusta, ohjausta ja neuvontaa varten fysioterapeutti Mari Pesoselle. Hinta 60min/ 72 €. Mainitse, että kuulut Luustoyhdistykseen, niin käynneistä ei veloiteta poliklinikkamaksua. Ajanvaraus p. 010 237 700. Vuoden 2023 kuntosali alkaa 12.1.23. Tiedustelut Marit Salolta puh. 044 0948162.

Luustoyhdistyksen jäsenenä voit osallistua Mikkelin Seudun Selkäyhdistys ry:n liikuntaryhmiin. Esim. Kevennetty jumppa keskiviikkoisin klo 16.45–17.45 Mikkelin kaupungin päiväkeskuksessa, Kiiskinmäenkatu 2. kevätkausi 35 €. Ohjaajana toimii fysioterapeutti Leena Kämppi. Ilmoittautuminen paikan päällä tai puh. 050 339 3181. Lisätietoja muista ryhmistä Leena Kämpiltä.

Hyvä tietää

Ilmoitamme tapahtumistamme myös Kaupunki-lehdessä Esteryn järjestöilmoitusten yhteydessä.

JÄSENALENNUKSET / MIKKELI

Apteekki Stella (Stella, Porrassalmenkatu 20)
Normaalihintaiset D-vitamiini- ja kalsiumvalmisteet (ei -lääkkeellliset- 10 %),
Nutria proteiinipitoiset lisäravintovalmisteet, neljän pullon ostajalle – 10 %.

Instrumentarium (Porrassalmenkatu 25)
Alennus normaalihintaisista
terveystuotteista -10 %, aurinkolaseista -15 %,  kehyksistä ja linsseistä -20 % ja optikon suorittamasta näöntarkastuksesta -15 % .

Kelloliike V. Pylvänäinen Oy ( Porrassalmenkatu 25)
Jäsenalennus 10-15 % tavarat, ei työt eikä tarjoustuotteet. Ulkopuolella myös jotkut tuoteryhmät, kuten Polar.

Omega Apteekki (Akseli, Maaherrankatu 18 -20)
Kalkki-D-valmisteet Calsorin ja Puru-Calsorin-10%, Glukosamiini valmisteet Movex Active, Combi, Strong -10% ja Ratiopharm kylmägeeli -10 %.

Parturi-Kampaamo Salon Riley (Vuorikatu 7)
Hoitokäsittelyt -10 %.

Savon Hautaustoimisto/Savon Kukka (Raatihuoneenkatu 12)
Normaalihintaiset leikko-ja ruukkukukat -10 %.

Taitavat suutarit (Graani,Graanintie 1)
Liukuesteet – 15 %.

Katso kaikki jäsenedut.

Liity jäseneksi (Etelä-Savon Luustoyhdistys ry)

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2023 jäsenmaksu on 20,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset