Luustoammattilaisten verkosto

Työskenteletkö aktiivisesti pienienergiaisten murtumien seulonnan, osteoporoosin hoidon tai osteoporoosin hoitoketjun parissa? Tule mukaan Luustoammattilaisten verkostoon!

Mikä verkosto?

Valtakunnallisen luustoammattilaisten verkoston jäsenten kesken jaetaan pienienergiaisten murtumien seulontaan sekä osteoporoosin hoitoon ja hoitoketjuihin tai palvelupolkuihin liittyviä ajatuksia ja tietoa, kokemuksia sekä toimintamalleja ja -käytäntöjä.

Luustoammattilaisten verkosto toimii pääsääntöisesti etänä. Keskustelukanavana toimii Teams, johon verkoston jäsenet saavat pääsyoikeuden hakemuksen hyväksymisen jälkeen. Keskustelu toimii matalalla kynnyksellä esim. kysymyksien, ilojen, huolien, uutisten ja muiden tärkeiden asioiden jakamiseen.

Verkosto järjestää lähi- tai etätapaamisia 1-2 kertaa vuodessa. Tapaamisten suunnittelusta ja verkoston toiminnasta vastaa verkoston työryhmä. Työryhmään kuuluu vähintään 2 verkoston jäsentä, minkä lisäksi työryhmässä on mukana myös vähintään yksi Luustoliiton edustaja. Työryhmään sitoudutaan vuodeksi kerrallaan, ja kokoonpanoa voidaan muuttaa tarpeen mukaan.

Työryhmä tapaa Teamsissa tarpeen mukaan. Mikäli työryhmän toiminta kiinnostaa, voit kysellä asiasta lisää verkoston Teams-keskustelussa tai ottamalla yhteyttä Luustoliittoon (toimisto@luustoliitto.fi).

Työryhmä 2024

Kati Jokela, fysioterapeutti / Pirkanmaan hyvinvointialue
Leena Partanen, luustohoitaja / Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Iiris Salomaa, asiantuntija / Päijät-Hämeen hyvinvointialue

Liity mukaan!

Verkoston ylläpitäjä tarkastaa hakemuksesi ja ottaa sinuun yhteyttä lähtökohtaisesti 14 päivän kuluessa. Huomaathan, että heinäkuussa ja vuodenvaihteessa yhteydenotoissa voi olla pidempi viive.

Liity verkostoon täyttämällä alla oleva lomake. Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Liity Luustoammattilaisten verkostoon
Nimi