Tuetut lomat

Lomalle edullisesti!

Vuonna 2021 on tarjolla kolme aktiivista lomaviikkoa mukavien ihmisten seurassa! Lomia tuetaan taloudellisesti, joten lomien hinnat ovat hyvin edullisia: vain 100 € / lomajakso täysihoidolla. Lomalla on tarjolla virkistystä ja tietoa sisältävä ohjelma: päivittäin ohjattua liikuntaa, monenlaista aktiviteettia, yhdessäoloa, vertaistukea sekä luustoterveyteen ja osteoporoosin omahoitoon liittyvää tietoa. Tutun Lautsian lisäksi uusina lomakohteina ovat Kuortaneen Urheiluopisto ja Härmän kylpylä. Lomaviikkojen järjestäjänä on Luustoliitto yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n sekä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n (MTLH) kanssa.

Lomaviikot:

• 29.11.-4.12.2021 (ma-la) Yhdessä enemmän -loma, Kuortaneen urheiluopisto, lomahaku: lomahaku on auki ja päättyy 29.8.2021 (Hyvinvointilomat)
  • 3.-8.10.2021 Voimaa vertaisuudesta -loma, Härmän Kylpylä, lomahaku on auki ja päättyy 3.7.2021 (MTLH)
  • 4.-9.10.2021 Yhdessä enemmän -loma, Lautsian kartano, lomahaku: 17.5. – 18.7.2021 (Hyvinvointilomat)

Lomalle voi hakea joka toinen vuosi. On tärkeää, että perustelet hakemuksesi taloudellisin, sosiaalisin ja/tai terveydellisin perustein. Voit esimerkiksi kertoa hakemuksessasi, että sairastat osteoporoosia ja tarvitset mahdollisuuden pitää lomaa.

Miten voin hakea?

Sähköinen hakemus:

Paperinen hakemus postitse:

• Voit myös tilata hakulomakkeen puhelimitse ja palauttaa sen lomanjärjestäjälle postitse:

Tervetuloa Luustoliiton lomalle virkistymään ja rentoutumaan!

Maaseudun terveys- ja lomahuolto ry:n logo
Hyvinvointilomat-logo
Vieritä ylös