Tuetut lomat

Luustoliiton lomilta saa virkistystä ja puhtia arkeen.

Tule viettämään aktiivinen lomaviikko mukavien ihmisten seurassa vain 100 tai 125 eurolla! Hinta sisältää täysihoidon sekä virkistystä ja tietoa sisältävän ohjelman. Vanhan tutun Lautsian lisäksi uutena lomakohteena on Ikaalisten Kylpylä.

Lomaohjelmassa on päivittäin ohjattua liikuntaa, monenlaista aktiviteettia, yhdessäoloa sekä vertaistukea. Viikon aikana tarjotaan myös luustoterveyteen ja osteoporoosin omahoitoon liittyvää tietoa.

Luustoliiton lomat ovat:

9.-14.11.2020 Scandic Ikaalisten Kylpylä (ma-la, yht. 20 henkilöä). Lomalle haku on 23.12.2019-23.2.2020. Lomaviikon omavastuu on 125 €. (Huom. AJANKOHTA MUUTTUNUT! Aiemmin tehdyt osallistujavalinnat ovat edelleen voimassa ja siirtyvät koskemaan uutta ajankohtaa.)

21.-26.9.2020 Lautsian Kartano, Hämeenlinna (ma-la, yht. 30 henkilöä). Lomalle haku on 20.4.-21.6.2020. Lomaviikon omavastuu on 100 €.

Lomaviikkojen järjestäjänä on Luustoliitto yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa. Kyseessä ovat STEA:n tukemat lomat, joten siksi täysihoito lomakohteessa maksaa 6 päivän osalta on näin edullinen. Majoitus on 2 hengen huoneissa.

Hakulomakkeen voit ladata internetistä osoitteesta: www.hyvinvointilomat.fi/hae-lomalle. Lomalle voi hakea myös sähköisesti edellä mainitussa osoitteessa hakuaikana. Vaihtoehtoisesti voit tilata hakulomakkeen puhelimitse Hyvinvointilomista puh. 010 830 3400 ma-pe klo 9-12 tai Luustoliiton toimistolta puh. 050 539 1441 ma-pe. Täytä sähköinen lomake tai lähetä hakemuksesi määräaikaan mennessä Hyvinvointilomiin (osoite ja ohjeet hakulomakkeessa).

Tervetuloa Luustoliiton lomalle virkistymään ja rentoutumaan!

Vieritä ylös