Tuetut lomat

Lomalle edullisesti! Vuonna 2022 on tarjolla kolme aktiivista lomaviikkoa mukavien ihmisten seurassa! Lomia tuetaan taloudellisesti, joten lomien hinnat ovat hyvin edullisia: vain 100 € / lomajakso täysihoidolla. Lomalla on tarjolla virkistystä ja tietoa sisältävä ohjelma: päivittäin ohjattua liikuntaa, monenlaista aktiviteettia, yhdessäoloa, vertaistukea sekä luustoterveyteen ja osteoporoosin omahoitoon liittyvää tietoa. Lomakohteina ovat tänä vuonna Meri-Karinan Hyvinvointikeskus, Liikuntakeskus Pajulahti ja Kruunupuisto oy Punkaharjulla. Lomaviikkojen järjestäjänä on Luustoliitto yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n sekä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n (MTLH) kanssa.

Lomaviikot:

9.-14.5.2022 Yhdessä enemmän -loma, Meri-Karinan Hyvinvointikeskus. Lomajakson hakuaika 13.12.2021-13.2.2022. (Hyvinvointilomat)

12.-17.9.2022 Yhdessä enemmän -loma, Liikuntakeskus Pajulahti. Lomajakson hakuaika 11.4. – 19.6.2022. (Hyvinvointilomat)

26.09.-01.10.2022 Voimaa vertaisuudesta -loma, Kruunupuisto oy (MTLH). Hakuaika 3kk ennen lomaa.

Lomalle voi hakea joka toinen vuosi. On tärkeää, että perustelet hakemuksesi taloudellisin, sosiaalisin ja/tai terveydellisin perustein. Voit esimerkiksi kertoa hakemuksessasi, että sairastat osteoporoosia ja tarvitset mahdollisuuden pitää lomaa.

Miten voin hakea?

Sähköinen hakemus:

Paperinen hakemus postitse:

• Voit myös tilata hakulomakkeen puhelimitse ja palauttaa sen lomanjärjestäjälle postitse:

Tervetuloa Luustoliiton lomalle virkistymään ja rentoutumaan!

Maaseudun terveys- ja lomahuolto ry:n logo
Hyvinvointilomat-logo