Tuetut lomat

Lomalle edullisesti!

Luustoliitto järjestää vuonna 2024 yhteensä kolme aktiivista lomaviikkoa yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n (MTLH) ja Hyvinvointilomien kanssa. Lomat tarjoavat virkistystä sekä muuta ohjelmaa: ohjattua liikuntaa, monenlaista aktiviteettia, yhdessäoloa ja vertaistukea. Lisäksi Luustoliitto kertoo lomilla omassa puheenvuorossaan luustoterveydestä ja osteoporoosin omahoidosta.

Vuoden 2024 lomakohteina ovat Lohja Spa & Resort (Karjalohja), Ikifit Kuntoutus Apila (Kangasala) sekä Spa Hotel Kruunupuisto (Punkaharju). Lomat sisältävät majoituksen jaetussa 2 hengen huoneessa, täysihoidon sekä ohjelman.

Lomat järjestetään yhteistyössä lomajärjestöjen kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.

Kuka voi hakea?

Lomalle voivat hakea osteoporoosia sairastavat ja heidän läheisensä. Lomia tuetaan taloudellisesti, ja hinnat ovat vain 100 € – 125 € / lomajakso. Tuetun loman voi saada korkeintaan 3 vuoden välein ja enintään 3 kertaa 10 vuoden aikana. On tärkeää, että perustelet hakemuksesi taloudellisin, sosiaalisin ja / tai terveydellisin perustein.

Lomaviikot ja hakeminen:

Hyvinvointilomat ry:n kanssa järjestettävät lomat

• Hyvänmielen loma aikuisille: Ikifit Kuntoutus Apila, 11.-16.3.2024. Loman omavastuuosuus 125 €/hlö/5 vrk. Hakuaika: 12.10.-12.12.2023
  • Yhdessä enemmän -loma aikuisille: Spa Hotel Kruunupuisto, 9.-14.9.2024. Loman omavastuuosuus: 130 €/hlö/5 vrk. Hakuaika: 8.4.-9.6.2024

Lisätietoja ja tulostettava hakulomake sekä sähköinen hakulomake.

Voit myös pyytää paperisen hakulomakkeen postitse Luustoliiton toimistolta: 050 539 1441 (ma-pe).

MTLH ry:n kanssa järjestettävä loma

• Vertaisloma aikuisille: Lohja Spa & Resort, 11.-16.3.2024. Loman omavastuuosuus 125 €/hlö/5 vrk. Hakuaika päättyy 18.12.2023.

Lisätietoja ja tulostettava hakulomake sekä sähköinen hakulomake.

Tiedustelut hakemuksen tilanteesta tulee osoittaa suoraan lomanjärjestäjälle:

Huom! Postitettavat hakemukset tulee lähettää suoraan lomanjärjestäjälle. Mikäli haluat täyttää hakemuksen paperisena, tilaathan hakulomakkeen Luustoliitolta vähintään kuukauden ennen hakuajan päättymistä.

Tervetuloa Luustoliiton lomalle virkistymään ja rentoutumaan!

Hyvinvointilomat-logo