Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto

Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto kuuluu Pirkanmaan Luustoyhdistykseen.

Älä jää yksin diagnoosin jälkeen – Luustoyhdistyksestä saat vertaistukea kuntoutumiseen, tietoa osteoporoosin omahoidosta, mukavaa yhdessäoloa ja uusia ystäviä. Tapaamme noin kerran kuukaudessa jäsenillassa, jolloin vierailevat asiantuntijat luennoivat mm. luustoterveydestä. Lisäksi jäsenillämme on mahdollisuus osallistua luustojumppaan, joka järjestetään yhteistyössä ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa.

Jäsenenä saat myös Luustoliiton Luustotieto-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehdessä on paljon ajankohtaista tietoa luustokuntoutujalle. Luustoliitto järjestää myös kuntoutusta, omahoidon tukea ja kouluttaa ammattilaisia. Jäsenmaksumme on 20 euroa vuodessa. Jäsenkortti ja jäsenmaksulasku tulevat liiton kautta helmikuun aikana. Myöhemmin vuoden aikana liittyville uusille jäsenille postitamme jäsenkortin ja laskun paikallisesti.

Raija-Maija Rantala, 040 565 1995
raijamaija.rantala@gmail.com

Kaija Lähdesmäki, 040 773 9272
kaija.lahdesmaki@gmail.com

TAPAHTUMAT

Pirkanmaan Luustoyhdistyksen syyskokous pidetään 10.11. Katso tarkemmat tiedot Pirkanmaan Luustoyhdistyksen sivulta.

Yhteinen luustokävely kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena tiistaina klo 13. Kävelemme noin tunnin.

20.9. lähdemme Tanelinlammen parkkipaikalta, osoite Lampitie.
4.10. ja 18.10. lähdemme Uimahalli-Urheilutalolta, Kirkkokatu 15.
Marraskuun kävelyiden lähtöpaikoista päätämme myöhemmin yhdessä kävelyporukan kanssa.

Luustojumppa jatkuu keskiviikkoisin alkaen 5.10. Jumppaamme Y-talon liikuntasalissa, Koskenalantie 18, klo 17.00-18.00. Käynti Y-talon pääoven kautta.

Torstai 20.10. on Maailman Osteoporoosipäivä ja silloin olemme sairaalan OLKA-pisteellä klo 9-13. Esillä on luustotietoutta, esitteitä ja pituusmittausta.

Tiistaina 11.10. klo 17.00 Sarika Kivimäki kertoo osteoporootikon liikuntamahdollisuuksista. Luento pidetään Uimahalli-Urheilutalolla, Kirkkokatu 15.

Mahdolliset muutokset ja lisätiedot tapahtumista ilmoitetaan Ilkka-Pohjalaisen järjestöpalstalta, joka ilmestyy tiistaisin ja torstaisin.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Lisätietoa osteoporoosista ja sen omahoidosta sekä omahoidon tuesta ja kuntoutuksesta.

Hyvä tietää

Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto on osa Pirkanmaan Luustoyhdistystä ja järjestää alueellista toimintaa Seinäjoen seudulla.

JÄSENEDUT

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut.

Liity jäseneksi (Pirkanmaan Luustoyhdistys ry)

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2022 jäsenmaksu on 20,00 €.

Liity jäseneksi täyttämällä sähköinen lomake. Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset