Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto

Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto kuuluu Pirkanmaan Luustoyhdistykseen.

Älä jää yksin diagnoosin jälkeen – Luustoyhdistyksestä saat vertaistukea kuntoutumiseen, tietoa osteoporoosin omahoidosta, mukavaa yhdessäoloa ja uusia ystäviä. Tapaamme noin kerran kuukaudessa jäsenillassa, jolloin vierailevat asiantuntijat luennoivat mm. luustoterveydestä. Lisäksi jäsenillämme on mahdollisuus osallistua luustojumppaan, joka järjestetään yhteistyössä ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa.

Jäsenenä saat myös Luustoliiton Luustotieto-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehdessä on paljon ajankohtaista tietoa luustokuntoutujalle. Luustoliitto järjestää myös kuntoutusta, omahoidon tukea ja kouluttaa ammattilaisia. Jäsenmaksumme on 20 euroa vuodessa. Jäsenkortti ja jäsenmaksulasku tulevat liiton kautta helmikuun aikana. Myöhemmin vuoden aikana liittyville uusille jäsenille postitamme jäsenkortin ja laskun paikallisesti.

Raija-Maija Rantala, 040 565 1995
raijamaija.rantala@gmail.com

Kaija Lähdesmäki, 040 773 9272
kaija.lahdesmaki@gmail.com

TAPAHTUMAT

Yhteinen luustokävely kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 13. Kävelemme noin tunnin eri paikoissa:

2.2.2022 lähtö Uimahalli-Urheilutalolta (Kirkkokatu 15)
2.3.2022 lähtö Uimahalli-Urheilutalolta (Kirkkokatu 15)

Luustojumppa jatkuu koronatilanteen salliessa keskiviikkoisin 11.5. saakka. Jumppaamme Y-talon jumppasalissa (Koskenalantie 18) klo 17.30–18.30 (ei viikolla 9). Käynti Y-talon pääoven kautta.

Pirkanmaan Luustoyhdistyksen kevätkokous järjestetään Tampereella 21.3.2022 klo 17. Katso tarkemmat tiedot Pirkanmaan yhdistyksen sivulta!

Seuraa Ilkka-Pohjalaisen Järjestöpalstaa tiistaisin ja torstaisin mahdollisten muutosten osalta. Toivotamme kaikille liikunnallista talvea, varokaa liukkaita kelejä!

Lisätietoa osteoporoosista ja sen omahoidosta sekä omahoidon tuesta ja kuntoutuksesta.

Hyvä tietää

Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto on osa Pirkanmaan Luustoyhdistystä ja järjestää alueellista toimintaa Seinäjoen seudulla.

JÄSENEDUT

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut.

Liity jäseneksi (Pirkanmaan Luustoyhdistys ry)

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 20,00 €.

Liity jäseneksi täyttämällä sähköinen lomake. Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset