Tee jäsentietomuutos

Onko osoitteesi muuttunut? Vaihtuiko sähköpostiosoitteesi? Muistathan pitää yhteystietosi ajan tasalla, jotta postit ja viestit tulevat varmasti perille. Voit ilmoittaa muuttuneet yhteystietosi joko suoraan yhdistykseesi (yhteystiedot yhdistyksen verkkosivuilla) tai Luustoliiton toimistoon: toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441.

Vaihda jäsenmaksulaskun laskutustapa

Jäsenmaksulasku toimitetaan joko paperisena postitse tai PDF-laskuna sähköpostitse. Paperilaskun vastaanottajalle toimitetaan jäsenkotti osana jäsenmaksulaskua. Sähköpostilaskun vastaanottajalle toimitetaan jäsenkortti sähköisenä.

Jos olet pyytänyt laskun sähköpostitse, saat laskun ja jäsenkortin jäsenrekisteriin tallennettuun sähköpostiosoitteeseen. Tarkasta tarvittaessa roskapostikansio ja lisää lähettäjä yhteystietolistallesi – näin myös tulevat viestit löytävät varmemmin perille.

Saitko laskun postitse? Mikäli haluat jäsenmaksulaskun ja jäsenkortin jatkossa sähköpostitse, pyydäthän laskutustapatoiveen vaihtamista sähköpostitse. Lähetä viesti osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi, ja ilmoita viestissäsi vähintään

• jäsenyhdistyksesi sekä
  • jäsennumerosi tai katuosoitteesi

Kerro viestissäsi, että haluat vastaanottaa laskun ja jäsenkortin jatkossa sähköisesti. Merkitse viestisi otsikoksi Sähköinen jäsenkortti.

Huom! Ilmoitusta ei tarvitse tehdä, jos olet jo aiemmin valinnut laskutustapatoiveeksi sähköpostin.

Jos haluat muuttaa laskutustavan vuoden 2023 jäsenmaksulaskuun, ilmoitathan toiveen viimeistään 18.1.2023.