Jäsenyhdistykset

Suomen Luustoliitto ry on valtakunnallinen keskusjärjestö, jonka jäseninä on 17 rekisteröityä jäsenyhdistystä eri puolilta Suomea. Voit halutessasi liittyä liiton jäsenyhdistyksen jäseneksi. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Liiton jäsenyhdistykset ovat potilasjäsenyhdistyksiä, Finnish Bone Society ry pois lukien. Finnish Bone Society toimii yhdyssiteenä luututkimuksesta kiinnostuneiden henkilöiden välillä sekä edistää alan käytännöllistä ja teoreettista kehitystä Suomessa.

Myös Suomen Osteoporoosiyhdistys ry on yksi liiton jäsenyhdistyksistä. Suomen Osteoporoosiyhdistys tarjoaa mahdollisuuden jäsenyyteen niillä paikkakunnilla, joilla ei toimi liiton muita jäsenyhdistyksiä. Suomen Osteoporoosiyhdistys järjestää muun muassa vuosittaisen kesätapahtuman sekä viestintää ja puhelinneuvontaa. Säännöllistä paikallista toimintaa, kuten omahoito-, liikunta- tai vertaistukiryhmiä, yhdistyksellä ei kuitenkaan ole.

Etsi sinua lähin jäsenyhdistys kartasta tai alla olevasta listasta. Voit myös ottaa yhteyttä Luustoliiton toimistoon toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441, niin autamme sinua löytämään sinulle sopivan jäsenyhdistyksen. Painikkeiden takaa löydät lisätietoja yhdistyksistä, mutta halutessasi voit tiedustella toiminnasta tarkemmin vielä vaikkapa yhdistyksen puheenjohtajalta. Yhteystiedot löytyvät yhdistysten sivuilta: