Tee lahjoitus

Valitse lahjoituskohde ja täytä pyydetyt tiedot. Mikäli et halua valita kohdetta itse, valitse pudotusvalikosta Yleislahjoitus. Käytämme tällöin lahjoituksesi keräyslupamme mukaiseen tarkoitukseen ja valitsemme kohteen sen mukaan, mihin näemme suurimman tarpeen.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Keräyslupa

• Rahankeräysluvan saaja: Suomen Luustoliitto ry (Y-tunnus: 1928351–4)
  • Myöntäjä: Poliisihallitus
  • Luvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2022/544 alkaen 1.2.2022
  • Keräyksen toimeenpanoalue: Koko Suomi, Ahvenanmaata lukuun ottamatta
  • Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Keräyksen avulla saatavien varojen avulla tuotetaan tai tuetaan
    • viestintää, jonka avulla pyritään lisäämään kansalaisten ja sote-ammattilaisten luustoterveyden tietämystä, osteoporoosin tunnistamista sekä osteoporoosin omahoidon toteuttamista.
    • vaikuttamistoimintaa, jolla pyritään tukemaan osteoporoosin hyvän hoidon toteutumista viestinnän ja koulutuksen avulla
    • osteoporoosia sairastavien omahoidon tukea tuottamalla materiaaleja sekä järjestämällä virkistystoimintaa, vertaiskoulutusta ja kurssitoimintaa osteoporoosia sairastavien omahoidon tueksi
  • Käytännön toimeenpanija: Suomen Luustoliitto ry