Kanta-Hämeen Luustoyhdistys ry

Sihteeri
Marjo Tauru, p. 050 464 0283, s-posti: taurumarjo@gmail.com

Vertaistuki
Ritva-Liisa Aho, Mirja Korhonen, Tarja Paulus, Seija Putkiranta, Anja-Riitta Salo, Marjo Tauru

Luustopiiri
Aino Sihto
Päivi Ikkala

Yhdistyksen osoite
Kanta-Hämeen Luustoyhdistys ry
c/o Aho
Hallituskatu 28 A 16
13100 Hämeenlinna

Yhdistyksen sähköposti
khluusto@gmail.com

TAPAHTUMAT

Hämeenlinna

• Luustokahvila (jäsentapaaminen) perjantaina 23.2. klo 14-16 Kumppanuustalolla, Kirjastokatu 1, Huone 101.
    Seuraavat luustokahvilat ovat 22.3., 12.4. ja 24.5. Ravitsemuspainotteiset teemat vahvistuvat myöhemmin.
  • Torstaisin klo 16–17 Fascia-liikunta 11.1., 25.1., 8.2., 22.2., 7.3., 21.3., 4.4., 18.4. Fascia-kehonhuolto ehkäisee lihasten jumiutumista, ylläpitää liikkuvuutta ja kehon hallintaa. Hinta 65 € (ei-jäsenet 75 €) tilille FI59 4260 0010 0109 05. Ilmoittaudu Ritva-Liisalle aho.ritvaliisa@gmail.com tai tekstiviestillä 050 3299 815.
  • OTAGO-liikuntaryhmä Kumppanuustalolla huoneessa 101. Harjoitteluohjelma on erityisesti ikäihmisille suunniteltua lihasmassaa kasvattavaa ja nopeusvoimaa lisäävää voimaharjoittelua. Harjoittelun kulku on nousujohteista ja kuormitusta lisätään voiman karttuessa. Parannetaan tasapainoa ja liikkuvuutta. Alussa ja lopussa testaukset. Ilmoittautumisaika on ohi, mutta lisätietoja saat halutessasi Vappu Hietalalta p. 044 986 7565.
  • Maanantaina 26.2. klo 12.00 Voimakävely torilta. Tempaus liittyy Suomen Paralympiakomitean järjestämään Kuntokuu-harrasteliikuntakampanjaan. tilaisuuden avaa paralympiakomitean pj. Sari Rautio, ja siihen ovat kaikki tervetulleita osallistumaan. Kävely kestää noin tunnin.
  • Tiistaina 5.3. klo 12.00 lähtien neulekahvila Willa Vaskissa, Raatihuoneenkatu 13, Hämeenlinna
  • Kesäretki Turun saaristoon 12.6. täyttyi ennätysajassa. Sen vuoksi järjestämme toisen samansisältöisen retken keskiviikkona 26.6. Lisätietoja Ritva-Liisalta p. 050 3299 815

Riihimäki

• Tietoja Riihimäen toiminnasta saat Mirja Korhoselta, p. 040 570 6191.

Forssa

• Tietoja Forssan toiminnasta saat Tarja Paulukselta p. 050 468 2596.

JÄSENTIEDOTE 1/2024

Kevään toiminnasta kertova tiedote on lähetetty sähköpostilla jäsenille tammikuun alussa. Jos Sinulla ei ole sähköpostia, saat jäsenkirjeen postitse.

LISÄTIETOA

Tiedotamme tapahtumista Hämeenlinnan Kaupunkiuutisissa, paikallislehdissä ja sähköpostitse. Jos Sinulla on uusi sähköposti tai sp-osoitteesi on muuttunut, ole hyvä ja ilmoita uusi osoite Ritva-Liisalle: aho.ritvaliisa@gmail.com, niin pysyt ajan tasalla.

Liikunta

Hämeenlinna:

• Maikin vesijumppa maanantaisin 12.45–13.30 Hämeenlinnan uimahallilla. Lisätiedot Ritva-Liisalta.
  • Luustoliikunta maanantaisin klo 16-17 Keinukamarin liikuntasalissa, Pikkujärventie 6, jossa myös kuntosalilaitteita. Koulutetut vertaisohjaajat ohjaavat. Ajalla 4.9.-11.12.2023
  • Seniorileidien kuntopiiri tiistaisin klo 11–12. Naisten kuntosali Fitness Femme (Palokunnankatu 15), kertamaksu 4,50 € (ei-jäsenet 5 €).
  • Sulkapalloa torstaisin Jyrätien liikuntahallissa. Lisätiedot Maliisa Brusila, puh. 050 030 6174.
  • Voima- ja tasapainoryhmiä Tasapainoklinikalla (Birger Jaarlinkatu 25). Lisätiedot Rauna Sirkkolalta, puh. 044 244 9262.

Forssa:
  • Vesijumppaa Reumayhdistyksen ryhmässä. Lisätiedot Tarja Paulukselta.
Hyvä tietää

JÄSENALENNUKSET

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut tai tutustu paikallisiin etuihin alla.

Hämeenlinna:

Naisten kuntosali Fitness Femme
Naisten kuntosali Fitness Femme toimii uusissa avarissa tiloissa: Palokunnankatu 15, puh. 040 5383 833. Tiistaisin klo 11-12 Naisten kuntopiiri. Kertamaksu jäseniltä 4,50 € (ei-jäseniltä 5 €). Kymppikorteista ja kuukausikorteista 5 € alennus. Jäsenalennuksia myös muista korteista.

YHDISTYKSEN TARINA

10-vuotishistoriikki

HAMKin järjestöpäivän 2018 osallistujia.
HAMKin perinteisessä Järjestöpäivässa tammikuussa 2018 Liisa Pieskä ja Aino Sihto jakoivat esitteitä ja tenttasivat terveydenhoidon- ja lähihoitajaopiskelijoiden luustotietoa.
Liity jäseneksi

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2024 jäsenmaksu on 20,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon: toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset