Kanta-Hämeen Luustoyhdistys ry

Yhdistyksen sähköposti
khluusto(at)gmail.com

KEVÄTKOKOUS

Kanta-Hämeen Luustoyhdistyksen kevätkokous järjestetään torstaina 28.4.20212 klo 17.30–18.30 Hämeenlinnan Kumppanuustalon Auditoriossa (Kirjastokatu 1, 2 kerros). Sääntömääräiset asiat, kuten v. 2021 tilinpäätös ja toimintakertomus sekä päivitetty budjetti 2022. Hyväksytään syyskokouksessa esitellyt yhdistyksen arvot. Kokouksen alussa 16.30–17.30 ETT Minna Huttusen luento ”Ravinto ja luustoterveys”. Sydämellisesti tervetuloa!

TAPAHTUMAT

Hämeenlinna:

• Teemalliset jäsenillat Kumppanuustalolla Hämeenlinnassa (Kirjastokatu 1, Huone 103) klo 17–19 torstaisin 24.3. Teemana Fascia-menetelmä. Vieraanamme TtM, Fascia-terapeutti Matti Kettunen, joka kertoo ja jumppauttaa.
  • 7.4. Teemana Uniapnea ja keuhkoahtauma, Vieraana Harri Rosendahl ja Eira Pohjola Hämeenlinnan Hengitys ry:stä
  • 19.5. klo 17 (Huom! aika) menemme Hämeen linnan luentosaliin kuuntelemaan Hml Historiallisen Seuran luentoa “Hattulan Pyhän Ristin kirkon maalaukset ja veistokset”, jonka pitää FT Tuula Hockman.
  • Keskustelevat vertaistuki-illat Kumppanuustalolla (Huone 106) klo 16.30 torstaisin 3.3. ja 5.5.
  • Kulttuurikävelyt 17.3., 21.4. ja 12.5. Lähdemme klo 12 Hämeenlinnan torilta.
  • Jäsenlounas omakustanteisena klo 13 torstaina 24.2. Marin Kahviossa, 10.3. Cantina Pannuhuoneessa ja tiistaina 12.4. klo 13.30 (Huom! aika!) Eatery Svennissä, Raatihuoneenaktu 10
  • Naistenpäivän kahvit 8.3. kaikille naisille klo 14–16 Kahvila Pikku Veerassa (Hallituskatu 12).

Riihimäki:

• Jäsen- ja vertaistuki-ilta tiistaina 15.3. klo 16–18 Kotokartanosäätiön Puistonkulmassa
  • (Valtakatu 7-9). Kahvitarjoilu. Lisätiedot: Mirja Korhonen, puh. 040 570 6191.

RETKET

Teatteriretki Hämeenlinnasta Jokioisille tiistaina 31.5. katsomaan Teatteri ”Tuntemattoman” ja liveorkesterin esittämää Väinö Linnan ”Tuntematonta sotilasta” klo 18.30 alkavaan esitykseen. Jos viime vuonna peruuntunut teatteriesitys kiinnostaa edelleen, ilmoittaudu Ritva-Liisalle 17.4. mennessä. Hinta 50 € (ei-jäsen 55 €) sisältää HämeBusin kuljetukset, teatterilipun ja väliaikakahvit.

Kesäretki Kotkan seudulle tiistaina 7.6. Kohteina mm. Merikeskus Vellamo museoineen ja Suomen palkituin puisto, Sapokan vesipuisto.  Paluumatka Porvoosta Helsinkiin tehdään m/s Runebergillä. Hinta 140 € (ei-jäsenet 150 €) sisältää myös lounaan sekä kahvit meno- ja paluumatkalla. Ilmoittautumiset Ritva-Liisalle 8.5. mennessä.

JÄSENTIEDOTE 1/2022

Jäsentiedote on lähetetty joko sähköisenä tai postissa. Jos et ole saanut kumpaakaan, ota yhteyttä Ritva-Liisaan. Tiedotamme tapahtumista sekä koronarajoitusten johdosta tehtävistä muutoksista sekä Hml Kaupunki Uutisten lauantain numeroissa että sähköpostitse. Ilmoita tarvittaessa myös uusi tai muuttunut sähköpostiosoite Ritva-Liisalle.

LISÄTIETOA

Tiedotamme tapahtumista sekä Hämeenlinnan Kaupunki Uutisten lauantain numeroissa että sähköpostitse. Jos Sinulla on sähköposti tai sen osoite on muuttunut, ole hyvä ja ilmoita uusi osoitteesi Ritva-Liisalle: aho.ritvaliisa@gmail.com ja pysyt ajan tasalla, kun korona voi aiheuttaa nopeitakin muutoksia suunnitelmiimme.

Liikunta

Hämeenlinna:

• Seniorileidien kuntopiiri tiistaisin klo 11–12. Naisten kuntosali Fitness Femme (Palokunnankatu 15), kertamaksu 4,50 € (ei-jäsenet 5 €).
  • Sulkapalloa keskiviikkoisin Jyrätien liikuntahallissa. Lisätiedot Maliisa Brusila, puh. 050 030 6174.
  • Keilausta torstaina 31.3., 28.4. ja 19.5. klo 15 Fifth Avenuella (Sibeliuksenkatu 2). Lisätiedot Arja Viitaselta, jolle ilmoittautuminen edeltävänä keskiviikkona.
  • ”Maikin” vesijumppa maanantaisin 12.45–13.30 Uimahallilla. Lisätiedot Ritva-Liisalta.
  • Voima- ja tasapainoryhmiä Tasapainoklinikalla (Birger Jarlinkatu 25). Lisätiedot Rauna Sirkkolalta, puh. 044 244 9262.

Forssa:

• Vesijumppaa Reumayhdistyksen ryhmässä. Lisätiedot Tarja Paulukselta.
Hyvä tietää

JÄSENALENNUKSET

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut tai tutustu paikallisiin etuihin alla.

Naisten kuntosali Fitness Femme
Naisten kuntosali Fitness Femme muuttanut uusiin avariin tiloihin. Uusi osoite: Palokunnankatu 15, puh. 040 5383 833. Tiistaisin klo 11-12 Naisten kuntopiiri. Kertamaksu jäseniltä 4,50 € (ei-jäseniltä 5 €). Kymppikorteista ja kuukausikorteista 5 € alennus. Jäsenalennuksia myös muista korteista.

YHDISTYKSEN TARINA

10-vuotishistoriikki

HAMKin järjestöpäivän 2018 osallistujia.
HAMKin perinteisessä Järjestöpäivässa tammikuussa 2018 Liisa Pieskä ja Aino Sihto jakoivat esitteitä ja tenttasivat terveydenhoidon- ja lähihoitajaopiskelijoiden luustotietoa.
Liity jäseneksi

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 18,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset