Kanta-Hämeen Luustoyhdistys ry

Yhdistyksen sähköposti
khluusto(at)gmail.com

VUOSIKOKOUSKUTSU

Kanta-Hämeen Luustoyhdistyksen syyskokous pidetään torstaina 25.11. klo 16.30 Hämeenlinnassa Kumppanuustalon huoneessa 205, toinen kerros, Kirjastokatu 1 joko paikalla, hybridinä paikalla ja Teamsissä, tai kokonaan Teamsissä, jos koronatilanne ei salli kokoontumisia. Sääntömääräiset asiat kuten toimintasuunnitelma ja talousarvio 2022 sekä hallitusvalinnat. Ilmoittautumiset Ritva-Liisalle.

TAPAHTUMAT

Jäsenillat ja vertaistuki-illat Hämeenlinnassa kerrottu jäsenkirjeessä 2/2021. Koronatilanteesta johtuen muutokset mahdollisia. Ilmoittautumiset Ritva-Liisalle.

Kirjastovierailu Hml uuteen kirjastoon to 7.10. klo 13. Ilmoittautuminen ennakkoon Ritva-Liisalle.

Luustoviikon yleisöluento to 21.10. klo 17 Hämeenlinnan pääkirjaston Leino-salissa, Linnankatu 2. Prof. Seppo Kivinen: “Voidaanko luun haurastuminen estää?”

Luustoviikolla myös luustoinfoja apteekeissa Hämeenlinnassa, Forssassa, Hattulassa, Janakkalassa ja Riihimäellä.

Luustopiiri (LuPi). Omahoidon tiedotus- ja ohjausryhmä vasta diagnoosin saaneille siirtyy koronan johdosta ensi vuoden puolelle. Lisätiedot Ainolta

Teatteri-ilta Eräs-teatterissa keskiv. 1.12. klo 18.30. Perinteiseen tapaan päätämme syyskauden Eräs-teatterissa, Aulangontie 1. Ohjelmassa ”Täydellinen lauantai”. Hinta sis. väliaikakahvit 17 € jäsenet (27 € ei-jäsen). Kysy peruutuspaikkaa.

FORSSA JA RIIHIMÄKI

Forssan yhteyshenkilö on hallituksessa Tarja Paulus. Riihimäen yhteyshenkilö haussa. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä Ritva-Liisaan. Jäsenillat ilmoitetaan paikallislehdissä.

LISÄTIETOA

Jäsentiedote 2/2021 on ilmestynyt. Jos et saanut sitä s-postissa tai paperipostissa, ota yhteyttä Ritva-Liisaan.

Tiedotamme tapahtumista sekä Hämeenlinnan Kaupunki Uutisten lauantain numeroissa että sähköpostitse. Jos Sinulla on sähköposti tai sen osoite on muuttunut, ole hyvä ja ilmoita uusi osoitteesi Ritva-Liisalle: aho.ritvaliisa@gmail.com ja pysyt ajan tasalla, kun korona voi aiheuttaa nopeitakin muutoksia suunnitelmiimme.

Liikunta

Maanantaisin klo 12.45–13.30 Hml Uimahallilla Tanssi- ja liikuntakeskuksen ”Maikin” senioreiden vesijumppa. Kymppikortteja myy Maikki hintaan 60 €.
Lisäksi uimahallimaksu tai seniorikortti.

Maanantaisin klo 15. Keinukamarin Kuntosali on tämän syksyn suljettuna, joten jatkamme vuoden alussa aloitettuja kävelyjä. Kokoonnumme Linnanportilla Kustaa III kadulla. Lämmittelyjumpan jälkeen jatkamme kävellen, sauvojen kanssa tai ilman. Säävaraus.

Tiistaisin klo 11–12 Seniorileidien Kuntopiiri, Fitness Femme, Palokunnankatu 15. Jäsenhinta 4,50 €.

Kulttuurikävelyt (tiedot Vapulta) ja Keilaus (tiedot Arjalta) torstaisin kerran kuussa.

Tasapainoklinikan ryhmät, Birger Jaarlinkatu 25, alkaneet. Vapaista paikoista voit kysyä Rauna Sirkkolalta puh 044 244 9262

Sulkapalloa pelataan Jyrätien liikuntahallissa keskiviikkoisin klo 15.30–16.30. Tiedot Maliisa Brusila p. 050 030 6174

Hyvä tietää

JÄSENALENNUKSET

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut tai tutustu paikallisiin etuihin alla.

Hämeenlinna:

Naisten kuntosali Fitness Femme
Naisten kuntosali Fitness Femme muuttanut uusiin avariin tiloihin. Uusi osoite: Palokunnankatu 15, puh. 040 5383 833. Tiistaisin klo 11-12 Naisten kuntopiiri. Kertamaksu jäseniltä 4,50 € (ei-jäseniltä 5 €). Kymppikorteista ja kuukausikorteista 5 € alennus. Jäsenalennuksia myös muista korteista.

YHDISTYKSEN TARINA

10-vuotishistoriikki

HAMKin järjestöpäivän 2018 osallistujia.
HAMKin perinteisessä Järjestöpäivässa tammikuussa 2018 Liisa Pieskä ja Aino Sihto jakoivat esitteitä ja tenttasivat terveydenhoidon- ja lähihoitajaopiskelijoiden luustotietoa.
Liity jäseneksi

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 18,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset