Pohjois-Karjalan luustoyhdistys ry

Toimialue

Ilomantsi, Joensuu, Juuka, Kesälahti, Kitee, Kontiolahti, Lieksa, Liperi, Nurmes, Outokumpu, Polvijärvi, Rääkkylä,
Tohmajärvi ja Valtimo.

LUKUPIIRI-illat pidetään Joensuun pääkirjaston Opinpesässä

MAANANTAINA 15.2. klo 17.00
Joel Haahtela: Adèlen kysymys
Arvoituksellinen pienoisromaani miehestä, joka lähtee luostariin tutkimaan Pyhän Adèlen mysteeriä ja ottamaan selvää itsestään.

MAANANTAINA 15.3. klo 17.00
Alex Schulman: Polta nämä kirjeet
Kolme aikatasoa, kolme sukupolvea, yksi salaisuus.

MAANANTAINA 19.4. klo 17.00
Marie Benedict: Rouva Einstein
Nerokas fyysikko Albert Einsteinin varjossa.

Lukupiiri-illoissa keskustellaan kirjojen herättämistä ajatuksista ja tunnelmista. Jokainen tulkitsee ja analysoi lukemaansa omaan todellisuuteen. Kirjat avautuvat lukijalle eri tavalla, kun lukupiiriläiset kertovat kokemuksistaan. Osallistuminen ei edellytä kirjan lukemista. Ei ilmoittautumisia. Tervetuloa piiriin mukaan!

’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’

JOENSUUSSA VALLITSEVAN KORONATILANTEEN JOHDOSTA keskiviikon 20.1. kevätkauden ensimmäinen jäseniltamme ON PERUTTU.

’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’ ’

KESKIVIIKKONA 17.2. klo 17-19 jäseniltamme aiheesta LUUNTIHEYSMITTAUS tulee puhumaan apulaisosastonhoitaja Kyllikki Hänninen.

Sitovat ilmoittautumiset erityisruokavalioineen kahvitarjoilun järjestämiseksi viimeistään 9.2. ensisijaisesti osoitteeseen: senja.makkonen(at)gmail.com, tekstiviestillä tai soittaen numeroon 040 763 8447. Tilaisuus pidetään Ortodoksisen Kulttuurikeskuksen kokoushuoneessa, Kauppakatu 44, Joensuu.

KESKIVIIKKONA 24.3. klo 17-19 jäseniltamme vieraaksi saapuu terveydenhoitaja Tarja Voutilainen, hän pitää luennon aiheesta IKÄÄNTYVIEN UNI.

Sitovat ilmoittautumiset erityisruokavalioineen kahvitarjoilun järjestämiseksi viimeistään 16.3. ensisijaisesti osoitteeseen: senja.makkonen(at)gmail.com, tekstiviestillä tai soittaen numeroon 040 763 8447. Tilaisuus pidetään Ortodoksisen Kulttuurikeskuksen kokoushuoneessa, Kauppakatu 44, Joensuu. Tervetuloa!

LIEKSASSA TAPAHTUU

TIISTAINA 20.4. klo 13 pj. Aune Saarelainen ja vpj. Maija Kortelainen menevät vierailulle Lieksaan tapaamaan siellä luustoyhdistyksemme jäseniä. Maija pitää alustuksen aiheesta ”Miten selviydyn elämänkriiseistä ja koettelemuksista”. Tapaamispaikka vahvistuu myöhemmin.

TORSTAINA 22.4. klo 17-19 tilaisuus alkaa runoesityksellä ja jatkuu SÄÄNTÖMÄÄRÄISELLÄ KEVÄTKOKOUKSELLA

Kuulemme aluksi Runon Ystävät ry:n jäsenten esittämiä runoja keväästä ja luonnosta sekä saamme tietoa yhdistyksen toiminnasta.

Tilaisuus jatkuu sääntömääräisellä kevätkokouksella, jossa esillä ovat yhdistyksen sääntömääräiset asiat. Tilaisuudessa kahvitarjoilu. Sitovat ilmoittautumiset erityisruokavalioineen kahvitarjoilun järjestämiseksi viimeistään 14.4. ensisijaisesti osoitteeseen: senja.makkonen(at)gmail.com, tekstiviestillä tai soittaen numeroon 040 763 8447. Tilaisuus pidetään Ortodoksisen Kulttuurikeskuksen kokoushuoneessa, Kauppakatu 44, Joensuu. Tervetuloa!

KESKIVIIKKONA 12.5. klo 13 tehdään kiva luontoretki Joensuun Kuhasaloon Pielisjoen suistoon (Kuhasalo on entiseltä nimeltään Kukkosensaari). Ota omat eväät ja kävelysauvat mukaan!

Teemme kävelyretken Tuulan ja Anitan ohjaamina ja nautimme omat eväät jossakin mukavassa paikassa. Tarkkaillaan luontoa, levähdetään hetki, ihastellaan kevättä ja kuunnellaan lintujen liverrystä.

Tapaamisiin klo 13 Kuhasalon parkkipaikalla. Tervetuloa mukaan!

LIIKUNTATUNTIEN ALOITUS SIIRTYY HELMIKUULLE

Vallitsevan koronapandemian johdosta olemme siirtäneet liikuntatuntien alkamisen helmikuun ensimmäselle viikolle.

KUNTOTANSSI alkaa tiistaina 2.2. klo 10.30 ja LUUSTOJUMPPA torstaina 4.2. klo 10.00 Kuntokeskus Energyn tiloissa, Torikatu 31, Joensuu. Käynti salille Torikadun puolelta. Omavastuuosuus on 30 €/liikuntalaji.

Sitovat ilmoittautumiset kumpaakin ryhmään viimeistään 24.1. mennessä Tuula Pirnekselle, 040 538 0168 tai sähköpostilla tuula.pirnes(at)gmail.com.

♦ Pohjois-Karjalan luustoyhdistys ry on perustettu 23.5.2012.

♦ Yhdistys toimii osteoporoosin ja osteoporoosiperäisten
luunmurtumien ehkäisemiseksi, luuston terveyden ja
terveellisten elintapojen sekä osteoporoosikuntoutujien
tutkimuksen, hoidon ja kuntoutuksen edistämiseksi.

Yhdistyksemme jäseniä esittelypöydän ääressä.

♦ Jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi.

♦ Liittyminen jäseneksi loppuvuodesta (loka-marras-joulukuu)
maksaa 8 €. Näin pääset mukaan myös loppuvuoden tilaisuuksiimme.

JÄSENETUJA
◊ Luustotieto-jäsenlehti neljä lehteä/vuosi
◊ Vertaistukea, jäseniltoja ja retkiä
◊ Yleisöluentoja
◊ Jäsenkirje kaksi kertaa vuodessa
◊ Tuettuja virkistyslomia Luustoliiton kautta
◊ Koulutusta Luustoliiton kautta
◊ Jäsenalennuksia: valtakunnalliset yritykset
◊ Luustojumppa- ja kuntotanssitunnit
luustoystävälliseen hintaan
◊ Lukupiiri-illat Joensuun pääkirjaston Opinpesässä

JÄSENEKSI VOI LIITTYÄ KUKA TAHANSA LUUSTON HUOLLOSTA JA
TERVEYSTIEDOSTA KIINNOSTUNUT!

Lämpimästi tervetuloa mukaan yhdistyksemme toimintaan!

Tietosuojaseloste_2018
Rekisteriseloste_2018
Yhdistyksen-säännöt_11.5.2017

Valitettavasti lomakkeella liittyminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Voit kuitenkin liittyä valitsemasi yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi Luustoliiton toimistoon sähköpostitse (toimisto@luustoliitto.fi) tai puhelimitse (050 539 1441). Halutessasi voit ilmoittaa tietosi myös suoraan yhdistykselle.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös