Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys ry

Varajäsen
Seija Mäkeläinen

TAPAHTUMAT

Luustoviikkoa vietetään lokakuussa viikolla 42. Järjestämme kaksiosaisen luennon 19. ja 26.10.2022 klo 17.00 otsikolla ”Luusto kuntoon -tietoa luustoterveydestä”. Luennoitsijana on ortopedian ja traumatologian apulaisprofessori ja ylilääkäri Joonas Sirola. Paikkana on Kuopion kaupungintalon juhlasali.

YLIMÄÄRÄINEN KOKOUS

Yhdistyksen ylimääräinen kokous pidetään jäsentapaamisen yhteydessä 15.11. klo 12.30-15.00 Suokadun toimintakeskuksen ryhmähuoneessa (Suokatu 6). Aiheena on vuoden 2023 talousarvion ja toimintasuunnitelman päivitys sekä toiminnantarkastajan valinta kuluvalle vuodelle.

JÄSENTAPAAMISET

Jatkamme tapaamisia Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6, 2 krs ryhmähuone) tiistaisin klo 12.30-15.00.
Syksyn 2022 tapaamiset ovat 11.10. / 15.11. / 13.12.

11.10.2022 mukana on Suomen Luustoliitto ry:n toiminnanjohtaja Ansa Holm puhumassa aiheesta ”Luustoliitto vaikuttajana”. Tapaamisten teemoihin voit antaa vinkkejä!

Kevään 2023 tapaamiset ovat 10.1. /14.2. / 14.3. / 11.4. / 16.5.

LIIKUNTA

Osteojumpat jatkuvat Coronaria Fysiopalvelu Oy / Kuopion Torikadun tiloissa (Torikatu 19, Kuopio) torstaisin klo 11.00-12.00. Syksyn 2022 kausi on 22.9. – 15.12. Ohjaajana on fysioterapeutti Merja Raatikainen. Maksu jäsenille on 5 € ja muille 6 €. Salin tilan rajoitteen takia varmista paikkasi! Ilmoittaudu viimeistään edellisenä tiistaina tekstiviestillä Liisa Jalkaselle.

OSTEOPOROOSIHOITAJAT

KYS: puh. 044 717 8038 tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 13–14
Kuopion pääterveysasema: puh. 044 718 6296 tiistaisin klo 10–15

MUUTA HUOMIOITAVAA

Yhdistyksen toiminnassa voi esiintyä muutoksia, joiden tiedottamiseen Luustotieto-lehti ja jäsenkirje ovat liian hitaita. Voidaksemme tiedottaa myös sähköpostilla ja puhelimeen tekstiviestein, tarvitsemme ajan tasalla olevat tietonne. Ilmoita mahdolliset muutokset sihteerillemme Liisa Jalkaselle tekstiviestinä, WhatsApp-viestinä tai sähköpostitse.

Hyvä tietää

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys perustettiin Savon sydänmaille Kuopiossa 6.9.2008 jatkamaan vuonna 1997 perustetun Kuopion Osteoporoosiyhdistyksen ansioitunutta työtä osteoporootikkojen hyväksi.

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys toivoo voivansa olla todella koko toiminta-aluetta palveleva yhdistys. Pyrimme jatkossa pitämään yleisöluentoja eri puolilla Pohjois-Savoa! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, kertokaa toiveistanne, jotta saamme levitettyä tätä tärkeää asiaa eri puolille Savoa.

YHDISTYKSEN SÄÄNNÖT

Tutustu yhdistyksen sääntöihin.

JÄSENALENNUKSET

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut tai tutustu paikallisiin etuihin alla.

Kuopio

Coronaria Fysiopalvelu Kunto Kuopio Oy Torikatu 19, 70100 Kuopio
* -10 % fysioterapia-, hieronta ja alaraajaterapiapalvelut

Itä-Suomen Yliopiston Apteekki Puijonkatu 23, 70100 Kuopio
* -10 % normaalihintaiset ei-lääkkeelliset tuotteet

Puijonlaakson Lääkärikeskus Kiekkotie 2, 70200 Kuopio
* 20 €:n alennus 120 €:n hintaisesta luuntiheysmittauksesta

Untamon Urheilu Haapaniemenkatu 12, 70100 Kuopio
* 10 % tuotteista, ei palveluista.

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2022 jäsenmaksu on 18,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset