Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys ry

varajäsen
Seija Mäkeläinen

TULEVIA TAPAHTUMIA

Ilmoittauduthan tapaamisiin noin viikko etukäteen Hillevi Karjalaiselle.

JÄSENPALAVERIT

Jäsenpalaverit jatkuvat Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6, 2. kerros) koronatilanteen rajoitukset huomioiden tiistaisin kello 12.30- 15.00.

Syksyn viimeinen tapaaminen on 15.12. joulutorttukahvien merkeissä ruokasalissa (1 krs). Keväällä 2021 tapaamme 12.1. / 9.2. / 9.3. / 13.4. ja 11.5. ryhmähuoneessa (2 krs). Kaupunki on rajannut tämän kokoontumistilamme henkilömääräksi 11. Kevään tapaamisten aiheita kartoitetaan. Voitte myös esittää toiveitanne tapaamistemme teemoiksi!

LIIKUNTA

Jatkamme liikuntaa kevään kaudella 14.1.-6.5.2021 koronatilanteen rajoitukset huomioiden torstaisin klo 11.00- 12.00 Coronaria Kunto-Kuopion tiloissa (Torikatu 19) fysioterapeuttien ohjauksessa. Rajaamme osanottajamäärän 10 henkilöön. Maksu jäsenille 5 € ja muille 6 €. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Liisa Jalkaselle, 040 737 8736.

VUOSIKOKOUS

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys ry:n varsinainen kokous pidetään  9.3.2021 klo 12.30 Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6, Kuopio). Kokouksessa käsitellään sääntöjen 13 §: määräämät asiat.

OSTEOPOROOSIHOITAJAT

KYS:n osteoporoosihoitaja Henna Takku
Kuopion pääterveysaseman reuma/osteoporoosihoitaja puh. 044-7181212 klo 12-13

TUKIPILARI
Järjestää luentoja, harrastus kokeiluja ja välittää muiden yhdistyksien tapahtumia. Käy katsomassa: www.tukipilari.fi

MUUTA HUOMIOITAVAA

Korona toi esiin, miten tilanteet muuttuvat nopeasti. Siksi yhteydenottojen ja nopeamman tavoitettavuuden takia päivitämme jäsentemme sähköposti- ja puhelintietoja. Pyydämme jäseniämme tarkistamaan sihteeriltämme omien tietojensa paikkansapitävyyden jäsenrekisterissämme.

Sähköpostit lähetetään ns. piilokopioina, joten toiset viestien saajat eivät näe nimeänne ja sähköpostiosoitettanne. Ellei teillä ole omaa sähköpostia, voitte ehkä myös käyttää jonkun läheisen osoitetta. Tämä edellyttää kuitenkin asianomaisen lupaa

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys perustettiin Savon sydänmaille Kuopiossa 6.9.2008 jatkamaan vuonna 1997 perustetun Kuopion Osteoporoosiyhdistyksen ansioitunutta työtä osteoporootikkojen hyväksi.

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys toivoo voivansa olla todella koko toiminta-aluetta palveleva yhdistys. Pyrimme jatkossa pitämään yleisöluentoja eri puolilla Pohjois-Savoa! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, kertokaa toiveistanne, jotta saamme levitettyä tätä tärkeää asiaa eri puolille Savoa.

Yhdistyksen-säännöt

JÄSENALENNUKSET

Kuopio

Coronaria Fysiopalvelu Kunto Kuopio Oy Torikatu 19, 70100 Kuopio
* -10 % fysioterapia-, hieronta ja alaraajaterapiapalvelut

Itä-Suomen Yliopiston Apteekki Puijonkatu 23, 70100 Kuopio
* -10 % normaalihintaiset ei-lääkkeelliset tuotteet

Puijonlaakson Lääkärikeskus Kiekkotie 2, 70200 Kuopio
* -10 % tiheysmittaus

Untamon Urheilu Haapaniemenkatu 12, 70100 Kuopio
* 10 % tuotteista, ei palveluista.

Varkaus

Kommilan Apteekki Savonkatu 42, 78300 Varkaus
* -10 % normaalihintaisista, ei-lääkkeellisistä tuotteista.

Valitettavasti lomakkeella liittyminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Voit kuitenkin liittyä valitsemasi yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi Luustoliiton toimistoon sähköpostitse (toimisto@luustoliitto.fi) tai puhelimitse (050 539 1441). Halutessasi voit ilmoittaa tietosi myös suoraan yhdistykselle.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös