Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys ry

Tammikuun tapahtumat on peruttu.  Luento on siirretty 15.2. jäsen tapaamiseen.

Hillevi Karjalainen
hillevi.karjalainen(at)gmail.com

Varapuheenjohtaja
Mirja Säiniö
mirsai(at)hotmail.com

Sihteeri / jäsenasiat / liikuntavastaava
Liisa Jalkanen
auni.jalkanen(at)gmail.com

Hallituksen jäsen
Pirjo Sikanen

Varajäsen
Seija Mäkeläinen

TAPAHTUMAT

Varmistaaksesi paikkasi tilaisuuksiin ilmoittaudu Hillevi Karjalaiselle paria päivää aiemmin!

VUOSIKOKOUS

Yhdistyksen varsinainen kokous sääntöjen 13 §:n mukaisten asioiden käsittelemiseen pidetään jäsentapaamisen ja luennon yhteydessä 15.3. klo 12.30–15 Suokadun toimintakeskuksen ryhmähuoneessa (Suokatu 6).

Kaupunki on purkanut kokoustilan henkilölukumäärän, mutta muut koronarajoitteet ovat voimassa (mm. turvavälit). Noudatamme näitä ohjeita.  Varmistaaksesi paikkasi ilmoittaudu Hillevi Karjalaiselle paria päivää aiemmin!

JÄSENTAPAAMISET

Jatkamme tapaamisia Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6, 2 krs ryhmähuone) koronatilanteen rajoitukset huomioiden tiistaisin klo 12.30-15.00. Seuraavat tapaamiset ovat 15.2. / 15.3. / 12.4. / 10.5.

15.3.2022 Niina Nyberg, opetusproviisori Itä-Suomen yliopistolta, puhuu kivun lääkityksistä. Muiden tapaamisten aiheista emme ole vielä saaneet varmistusta. Seuraa kotisivujamme! Tapaamisten teemoihin voit antaa vinkkejä!

LIIKUNTA

Liikunta jatkuu Coronaria Kunto Kuopio Oy:n tiloissa (Torikatu 19, Kuopio) torstaisin klo 11.00-12.00.

Kevään 2022 kausi 12.5. saakka (Huom. ei 14.4. , kiirastorstai). Ohjaajana on fysioterapeutti Merja Raatikainen. Maksu jäsenille on 5 € ja muille 6 €. Koronatilanteesta johtuen osallistujamäärässä on rajoituksia, joten varmistaaksesi paikkasi ilmoittaudu edeltävänä tiistaina Liisa Jalkaselle puh. 040-7378736.

Koronatilanteesta johtuen osallistujamäärässä on rajoituksia, joten varmistaaksesi paikkasi ilmoittaudu edeltävänä tiistaina Liisa Jalkaselle, puh. 040 737 8736.

OSTEOPOROOSIHOITAJAT

KYS: puh. 044 717 8038 tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 13–14
Kuopion pääterveysasema: puh. 044 718 6296 tiistaisin klo 10–15

MUUTA HUOMIOITAVAA

Korona toi esiin, miten tilanteet muuttuvat nopeasti. Siksi yhteydenottojen ja nopeamman tavoitettavuuden takia päivitämme jäsentemme sähköposti- ja puhelintietoja. Pyydämme jäseniämme tarkistamaan sihteeriltämme omien tietojensa paikkansapitävyyden jäsenrekisterissämme.

Sähköpostit lähetetään ns. piilokopioina, joten toiset viestien saajat eivät näe nimeänne ja sähköpostiosoitettanne. Ellei teillä ole omaa sähköpostia, voitte ehkä myös käyttää jonkun läheisen osoitetta. Tämä edellyttää kuitenkin asianomaisen lupaa

Hyvä tietää

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys perustettiin Savon sydänmaille Kuopiossa 6.9.2008 jatkamaan vuonna 1997 perustetun Kuopion Osteoporoosiyhdistyksen ansioitunutta työtä osteoporootikkojen hyväksi.

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys toivoo voivansa olla todella koko toiminta-aluetta palveleva yhdistys. Pyrimme jatkossa pitämään yleisöluentoja eri puolilla Pohjois-Savoa! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, kertokaa toiveistanne, jotta saamme levitettyä tätä tärkeää asiaa eri puolille Savoa.

YHDISTYKSEN SÄÄNNÖT

Tutustu yhdistyksen sääntöihin.

JÄSENALENNUKSET

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut tai tutustu paikallisiin etuihin alla.

Kuopio

Coronaria Fysiopalvelu Kunto Kuopio Oy Torikatu 19, 70100 Kuopio
* -10 % fysioterapia-, hieronta ja alaraajaterapiapalvelut

Itä-Suomen Yliopiston Apteekki Puijonkatu 23, 70100 Kuopio
* -10 % normaalihintaiset ei-lääkkeelliset tuotteet

Puijonlaakson Lääkärikeskus Kiekkotie 2, 70200 Kuopio
* 20 €:n alennus 120 €:n hintaisesta luuntiheysmittauksesta

Untamon Urheilu Haapaniemenkatu 12, 70100 Kuopio
* 10 % tuotteista, ei palveluista.

Varkaus

Kommilan Apteekki Savonkatu 42, 78300 Varkaus
* -10 % normaalihintaisista, ei-lääkkeellisistä tuotteista.

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 18,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset