Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys ry

Varajäsen
Seija Mäkeläinen

TAPAHTUMAT

Jäsentapaamiset jatkuvat Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6, 2 krs) koronatilanteen rajoitukset huomioiden tiistaisin kello 12.30–15.00.

Keväällä 2021 tapaamme 9.2., 9.3. (yhdistyksen varsinainen kokous), 13.4. ja 11.5. ryhmähuoneessa (2 krs). Kaupunki on rajannut tämän kokoontumistilamme henkilömääräksi 11 siten, että saavumme ja lähdemme varatun aikamme puitteissa. Varmistaaksesi paikkasi ilmoittaudu edellisenä päivänä Hillevi Karjalaiselle, 050 644 28.

13.4. mukana on MTKL:n kuntoutusneuvoja Mirva Laine, aiheena on ”Epävarmuus & mielenterveys”.

Muissa tapaamisissa käsiteltävinä aiheina on mm. uusi Käypä Hoito suositus (löytyy netistä), Luut Lujiksi Liikkumalla -kirjasen läpikäyntiä. Voitte myös esittää toiveitanne tapaamistemme teemoiksi!

LIIKUNTA

Jatkamme liikuntaa kevään kaudella 6.5.2021 asti, ei 1.4. (Kiirastorstai) ja koronatilanteen rajoitukset huomioiden torstaisin klo 11.00–12.00 Coronaria Fysiopalvelu Kunto-Kuopio Oy:n tiloissa (Torikatu 19) fysioterapeuttien ohjauksessa. Maksu jäsenille 5 € ja muille 6 €. Osallistujamäärä on rajattu kymmeneen (ohjaaja + 9), joten varmistaaksesi paikkasi ilmoittaudu viimeistään edellisenä tiistaina Liisa Jalkaselle 040 737 8736. Etusija jäsenillä.

VUOSIKOKOUS

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys ry:n varsinainen kokous pidetään  9.3.2021 klo 12.30 Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6, Kuopio). Kokouksessa käsitellään sääntöjen 13 §: määräämät asiat.

OSTEOPOROOSIHOITAJAT

KYS: puh. 044 717 8038 tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 13–14. Kuopion pääterveysasema: yhteys oman Terveyskeskustiimin kautta.
Kuopion pääterveysasema: Kirsi Viljakainen, puh. 044 718 6296. Osteoporoosipäivä tiistaisin klo 10-15.

TUKIPILARI
Järjestää luentoja, harrastus kokeiluja ja välittää muiden yhdistyksien tapahtumia. Käy katsomassa: www.tukipilari.fi

MUUTA HUOMIOITAVAA

Korona toi esiin, miten tilanteet muuttuvat nopeasti. Siksi yhteydenottojen ja nopeamman tavoitettavuuden takia päivitämme jäsentemme sähköposti- ja puhelintietoja. Pyydämme jäseniämme tarkistamaan sihteeriltämme omien tietojensa paikkansapitävyyden jäsenrekisterissämme.

Sähköpostit lähetetään ns. piilokopioina, joten toiset viestien saajat eivät näe nimeänne ja sähköpostiosoitettanne. Ellei teillä ole omaa sähköpostia, voitte ehkä myös käyttää jonkun läheisen osoitetta. Tämä edellyttää kuitenkin asianomaisen lupaa

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys perustettiin Savon sydänmaille Kuopiossa 6.9.2008 jatkamaan vuonna 1997 perustetun Kuopion Osteoporoosiyhdistyksen ansioitunutta työtä osteoporootikkojen hyväksi.

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys toivoo voivansa olla todella koko toiminta-aluetta palveleva yhdistys. Pyrimme jatkossa pitämään yleisöluentoja eri puolilla Pohjois-Savoa! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, kertokaa toiveistanne, jotta saamme levitettyä tätä tärkeää asiaa eri puolille Savoa.

Yhdistyksen-säännöt

JÄSENALENNUKSET

Kuopio

Coronaria Fysiopalvelu Kunto Kuopio Oy Torikatu 19, 70100 Kuopio
* -10 % fysioterapia-, hieronta ja alaraajaterapiapalvelut

Itä-Suomen Yliopiston Apteekki Puijonkatu 23, 70100 Kuopio
* -10 % normaalihintaiset ei-lääkkeelliset tuotteet

Puijonlaakson Lääkärikeskus Kiekkotie 2, 70200 Kuopio
* 20 €:n alennus 120 €:n hintaisesta luuntiheysmittauksesta

Untamon Urheilu Haapaniemenkatu 12, 70100 Kuopio
* 10 % tuotteista, ei palveluista.

Varkaus

Kommilan Apteekki Savonkatu 42, 78300 Varkaus
* -10 % normaalihintaisista, ei-lääkkeellisistä tuotteista.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös