Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto

Älä jää yksin diagnoosin jälkeen – Luustoyhdistyksestä saat vertaistukea kuntoutumiseen, tietoa osteoporoosin omahoidosta, mukavaa yhdessäoloa ja uusia ystäviä. Tapaamme noin kerran kuukaudessa jäsenillassa, jolloin vierailevat asiantuntijat luennoivat mm. luustoterveydestä. Lisäksi jäsenillämme on mahdollisuus osallistua luustojumppaan, joka järjestetään yhteistyössä ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa.

Jäsenenä saat myös Luustoliiton Luustotieto-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehdessä on paljon ajankohtaista tietoa luustokuntoutujalle. Luustoliitto järjestää myös kuntoutusta, omahoidon tukea ja kouluttaa ammattilaisia. Jäsenmaksumme on 20 euroa vuodessa. Jäsenkortti ja jäsenmaksulasku tulevat liiton kautta helmikuun aikana. Myöhemmin vuoden aikana liittyville uusille jäsenille postitamme jäsenkortin ja laskun paikallisesti.

Raija-Maija Rantala, 040 565 1995
raijamaija.rantala@gmail.com

Kaija Lähdesmäki, 040 773 9272
kaija.lahdesmaki@gmail.com

Koronan takia toistaiseksi ei ole suunniteltu tilaisuuksia. Seuraa kuitenkin torstaisin Ilkka-Pohjalaisen Menot-toimintapalstaa ja Pirkanmaan Luustoyhdistyksen ilmoituksia Luustotieto-lehdessä. Myös Pirkanmaan (Tampere) tapahtumiin saa osallistua. Liikunnallista kevättä kaikille – sentään voimme ulkoilla, hiihtää ym.!

Lisätietoa osteoporoosista ja sen omahoidosta sekä omahoidon tuesta ja kuntoutuksesta.

Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto on osa Pirkanmaan Luustoyhdistystä ja järjestää alueellista toimintaa Seinäjoen seudulla.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon (yhteystiedot alla). Voit myös liittyä yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi suoraan yhdistykseen tai Luustoliiton toimistoon (toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441).

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös