Jäsenyhdistykset

Suomen Luustoliitossa on 19 jäsenyhdistystä ja kuusi paikallisosastoa tai toimintaryhmää. Jäsenyhdistyksistä 18 on alueyhdistyksiä. Lisäksi jäsenyhdistyksemme Finnish Bone Society r.y. (FBS) toimii yhdyssiteenä luututkimuksesta kiinnostuneiden henkilöiden välillä sekä edistää alan käytännöllistä ja teoreettista kehitystä Suomessa.

Mukaan yhdistyksen toimintaan?

Tervetuloa mukaan Luustoliiton jäsenyhdistysten toimintaan. Valitse kartasta Sinua lähinnä oleva alueyhdistys tai paikallisosasto ja tutustu yhdistyksen ja paikallisosastojen toimintaan niiden omilla alasivuilla. Löydät sieltä myös jäsenhakukaavakkeen, jonka voit täyttää ja lähettää sähköisesti tai jonka voit täyttää, tulostaa ja allekirjoittaa sekä toimittaa oman alueyhdistyksen jäsenasiainhoitajalle. Yhteystiedot löytyvät kunkin jäsenyhdistyksen omalta sivulta.

Muut Suomen Luustoliitto ry:n jäsenyhdistykset

Finnish Bone Society ry

Suomen Osteoporoosiyhdistys ry

Eikö paikkakunnallasi toimi tällä hetkellä yhdistystä?
Kiinnostaisiko toiminnan kehittäminen omalla paikkakunnallasi, mutta kaipaat tähän apujoukkoja? Ota yhteys Luustoliiton toimistoon: 050 539 1441 niin autamme Sinut alkuun!