Jäsenyhdistykset

Suomen Luustoliitossa on 19 jäsenyhdistystä ja kuusi paikallisosastoa tai toimintaryhmää. Jäsenyhdistyksistä 18 on alueyhdistyksiä. Lisäksi jäsenyhdistyksemme Finnish Bone Society r.y. (FBS) toimii yhdyssiteenä luututkimuksesta kiinnostuneiden henkilöiden välillä sekä edistää alan käytännöllistä ja teoreettista kehitystä Suomessa.

Mukaan yhdistyksen toimintaan?

Tervetuloa mukaan Luustoliiton jäsenyhdistysten toimintaan! Voit tutustua yhdistyksiin ja paikallisosastoihin alla olevan kartan avulla. Yhdistykset ja paikallisosastot löytyvät myös vasemmalla olevasta valikosta. Yhdistysten sivuilla voi täyttää jäsenhakemuksen. Voit myös lähettää sähköpostia Luustoliiton toimistoon (toimisto[at]luustoliitto.fi) tai soittaa arkisin klo 9 - 14 numeroon 050 539 1441 niin autamme sinua löytämään sopivan yhdistyksen!

Muut Suomen Luustoliitto ry:n jäsenyhdistykset

Finnish Bone Society ry

Suomen Osteoporoosiyhdistys ry

Eikö paikkakunnallasi toimi tällä hetkellä yhdistystä?
Kiinnostaisiko toiminnan kehittäminen omalla paikkakunnallasi, mutta kaipaat tähän apujoukkoja? Ota yhteys Luustoliiton toimistoon: 050 539 1441 niin autamme Sinut alkuun!