Liikunnan vertaisohjaaja (OTAGO)

OTAGO-harjoittelu ja kaatumisen ehkäisy: Liikunnan vertaisohjaajien koulutus 19.-20.11.2021 Tampereella

Koulutuksessa perehdytään tutkitusti tehokkaan ja kaatumisia ehkäisevän OTAGO-ohjelman mukaiseen harjoitteluun sekä sen käytännön soveltamiseen. Koulutuksen myötä saat perustietoa ja taitoa ohjata turvallisesti ja nousujohteisesti OTAGO-ohjelman mukaista yksilö- ja ryhmäharjoittelua osteoporoosi huomioiden. Koulutuksessa pohditaan omaa roolia liikunnan vertaisohjaajana sekä jaetaan kokemuksia muiden vertaisten kanssa.

Koulutus on tarkoitettu Luustoliiton jäsenyhdistyksissä toimiville liikunnan vertaisohjaajille. Koulutukseen valitaan 12 osallistujaa. Mikäli koulutukseen on enemmän kuin 12 hakijaa, rajataan osallistujamäärää tarvittaessa siten, että yhdestä yhdistyksestä hyväksytään korkeintaan 2 henkilöä.

Aloitus perjantaina 19.11.2021 klo 10.30 ja päätös lauantaina 20.11.2021 klo 15.00.

• Paikka: Varalan urheiluopisto, Tampere
  • Osallistujille maksuton koulutus sisältää majoituksen täysihoidolla yhden hengen huoneissa.
  • Osallistujien matkakuluja korvataan 100 € saakka.

Hae mukaan viimeistään 5.11.2021 klo 23.45 mennessä.

Täytä koulutuksen hakulomake. Täyttämällä hakulomakkeen koulutukseen hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Niiden hakijoiden, joita ei valita koulutukseen, tiedot poistetaan, kun osallistujavalinnoista on kulunut 14 päivää. Näin voidaan varmistaa, että mahdollisille peruutuspaikoille voidaan valita uusi henkilö. Lisäksi kahden viikon viiveellä varmistetaan mahdollisuus tarkistaa osallistujavalintojen perusteet, mikäli valintojen ulkopuolelle jäänyt henkilö toivoo tarkastusta tai perusteluja tehdyille valinnoille.

Koulutuksen suorittaneiden henkilötietoja säilytetään niin kauan, kuin tietojen käsittelylle on tarvetta, ellei henkilö itse pyydä tietojen poistamista. Henkilötietoja käytetään koulutuksen jälkeen muun muassa uusista liikunnan ohjaamiseen liittyvistä materiaaleista sekä mahdollisista jatkokoulutuksista viestimiseen.

Mikäli haet koulutukseen ja olet Luustoliiton jäsenyhdistyksen jäsen, ei jäsentietojasi poisteta, vaikka pyytäisit myöhemmin poistamaan tiedoistasi tiedon koulutuksen suorittamisesta tai vaikka sinua ei valittaisi koulutukseen. Huom! Jäsenyydestä eroaminen saattaa poistaa myös koulutustiedon. Mikäli haluat päättää jäsenyyden, mutta olet käynyt koulutuksen ja haluat edelleen säilyttää tietosi rekisterissämme koulutukseen liittyvää viestintää varten, ota ennen jäsenyyden irtisanomista yhteyttä osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi.

Lisätietoja: Eerika Tiirikainen 050 543 0213 tai eerika.tiirikainen@luustoliitto.fi