Liittokokous

Liiton päätäntävaltaa käyttävät liiton kokoukset, jotka ovat varsinaisia tai ylimääräisiä kokouksia. Varsinaiset kokoukset ovat kevätkokous, joka pidetään vuosittain viimeistään huhtikuun loppuun mennessä ja syyskokous, joka pidetään vuosittain viimeistään marraskuun loppuun mennessä.

Seuraava kokous

Luustoliiton sääntömääräinen kevään liittokokous järjestetään etäyhteyden avulla keskiviikkona 24.4.2024 klo 17.00. Esityslistalla ovat sääntöjen määräämät asiat. Ennen kokousta klo 15.30 alkaen on liittokokousluento, jonka aiheena on: Hyvä ravitsemus tukee toimintakykyä.
Luennoitsijana toimii ravitsemustieteen dosentti Merja Suominen, Gerontologinen ravitsemus Gery ry:stä.

Liiton suorajäsenille ja jäsenyhdistysten puheenjohtajille lähetetään virallinen kokouskutsu ja ilmoittautumislomake valtakirjapohjineen erikseen. Liittokokoukseen määräaikaan (10.4.) mennessä ilmoittautuneille liiton suorajäsenille sekä yhdistysten liittokokousedustajille toimitetaan etukäteen linkki kokoukseen sekä kokousmateriaali.