Uutiskirje yhdistystoimijoille

Mitä Missä Milloin -uutiskirje on suunnattu Luustoliiton jäsenyhdistyksissä toimiville aktiivijäsenille. Uutiskirjeessä tiedotetaan ajankohtaisista asioista yhdistystoimintaan sekä liiton toimintaan ja palveluihin liittyen.

Uutiskirje lähetetään automaattisesti kaikille hallituksen jäsenille ja varajäsenille sekä muille jäsenrekisteriin merkityille vastuuhenkilöille. Halutessaan uutiskirjeen voivat tilata myös muut toimintaan aktiivisesti osallistuvat jäsenet.

Uutiskirjeen voi tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi. Kirjoita viestin otsikoksi “Aktiivikirje” ja ilmoita viestikentässä yhdistyksesi sekä sähköpostiosoitteesi. Tilaamalla uutiskirjeen hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.