Luustokurssin ohjaaja

Luustoliiton maksuttoman kurssiohjaajan kaksiosaisen koulutuksen kesto on yhteensä 7 tuntia (etäosallistuminen). Koulutus antaa valmiudet kurssien ohjaamiseen. Koulutus soveltuu julkisen sektorin sosiaali- ja terveydenhuollon tai hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen ammattilaisille, esimerkiksi terveyden- ja sairaanhoitajille, toiminta- ja fysioterapeuteille, lähihoitajille, sosiaaliohjaajille sekä murtuma-, luusto- ja osteoporoosihoitajille. Kurssiohjaajat muodostavat myös moniammatillisen verkoston, jossa syntyy yhteistyötä ja uusia ideoita.

Luustoliitto tarjoaa maksutta kurssiohjaajakoulutuksen, kurssin toimintamallin aikatauluineen, osallistujan ja ohjaajan materiaalit, vinkit toiminnallisiin harjoituksiin sekä tuen kurssin järjestämiseen. Kurssin järjestäminen myös etänä on mahdollista. Kurssin päätyttyä Luustoliitto kokoaa puolestasi kurssitulokset, joita voit hyödyntää omassa työympäristössäsi.

Seuraava maksuton kurssiohjaaja koulutus järjestetään syksyllä 2024 kaksiosaisena (etätoteutus):

I osa ti 19.11.2024 klo 9.00–14.00 (sis. 1 h tauon ja lounastarjoilun)
II osa ke 26.11.2024 klo 9.00–12.00

Kenelle?

Olet tervetullut ohjaajakoulutukseen, jos sitoudut järjestämään julkisen sektorin toimipaikassasi vähintään yhden Luustokurssin lähi- tai etämuodossa vuoden 2025-2026 aikana. I koulutuspäivä sisältää lounastauon (1 h) ja -tarjoilun sekä molempina koulutuspäivinä muita lyhyempiä taukoja. Koulutukseen voit osallistua etänä (Zoom). Etäosallistumiseen tarvitset hyvällä verkkoyhteydellä varustetun laitteen, jossa on sekä mikrofoni että kamera. Koulutusta edeltää pieni ennakkotehtävä.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä. Ilmoittautuminen päättyy 11.11.2024.

Lisätietoa kurssiyhteistyöstä ja kurssiohjaajan koulutuksesta:

Anna Selkama 050 594 3093 anna.selkama@luustoliitto.fi
Jenny Lohikivi 050 512 9117 jenny.lohikivi@luustoliitto.fi
Heidi Ilkanheimo 050 371 4558 heidi.ilkanheimo@luustoliitto.fi

Lue lisää Luustokurssista. Löydät Luustokurssin toimintamallin myös Innokylästä.