Muut kurssit

Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla on osteoprooosi tai osteopenia ja kilpirauhassairaus

Onko sinulla todettu sekä osteoporoosi/osteopenia että kilpirauhassairaus? Kuntoutumiskurssilta saat eväitä kahden pitkäaikaisen sairauden kanssa elämiseen ja voimaa omahoitoon sekä tapaat muita samassa tilanteessa olevia. Kuntoutumiskurssi on suunnattu kaikenikäisille aikuisille.

Kuntoutumiskurssi sisältää kolme tapaamista ja se on suunnattu henkilöille, joilla on todettu sekä osteoporoosi / osteopenia että kilpirauhassairaus. Kurssi sisältää mm. kahden pitkäaikaisen sairauden kanssa elämisen tarkastelua, alustuksia ja toiminnallisia osioita omahoidosta, ravitsemuksesta, liikunnasta ja levosta sekä tavoitteellisen tulevaisuuteen suuntautumisen.

Kurssi järjestetään Kouvolassa (Kaakkois-Suomen Näkövammaisten toimintakeskus, Salpausselänkatu 30). Kurssin hakuaika on päättynyt. Valinnasta ja kurssin muuttuneesta aikataulusta on ilmoitettu osallistujille. Uudet kurssipäivät ovat: to 13.8.2020, pe 14.8.2020 ja pe 11.9.2020.

Kurssi on maksuton tarjoiluineen (kaikki päivät sisältävät lounaat ja kahvitarjoilut). Matkat ja mahdollinen majoitus ovat omakustanteiset.

Lisätietoja kurssista: Jenny Lohikivi, Luustoliitto, 050 512 9117, jenny.lohikivi@luustoliitto.fi
tai Asta Salonen, Kilpirauhasliitto, 050 4084 403asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi

Tutustu muihin Luustoliiton kuntoutumiskursseihin ja omahoidon tukeen.