Arvonnan säännöt: Työterveyshoitajapäivät 11.-12.5.2023

Osallistu Työterveyshoitajapäivien arvontaan ja voit voittaa vapaavalintaisia esitteitä täysin ilman kuluja! Arvonnan järjestää Suomen Luustoliitto ry.

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan voivat osallistua Työterveyshoitajapäivien osallistujat. Ennen arvontaan osallistumista tulee täyttää lyhyt sähköinen kysely. Arvontaan voi osallistua 11.5.2023 klo 8.00 ja 12.5.2023 klo 16.00 välisenä aikana.

Osallistujalla on milloin tahansa oikeus pyytää tietojensa poistamista ilmoittamalla asiasta sähköpostitse osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi. Tällöin arvontaan osallistuminen kuitenkin mitätöidään. Luustoliitto käsittelee osallistujatietoja ainoastaan arvonnan suorittamiseksi ja poistaa arvontaan osallistuneiden tiedot 12.6.2023.

Arvonnan suorittaminen

Luustoliitto arpoo osallistujien kesken 3 voittajaa. Arvonta suoritetaan maanantaina 22.5.2023. Mikäli voittajaa ei voida valita, arvontaa ei suoriteta. Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti 22.5.2023 lähettämällä sähköpostia osallistujatietoihin tallennettuun sähköpostiosoitteeseen.

Palkinnon lunastaminen

Voittaja valitsee Luustoliiton materiaalikaupasta itse haluamansa materiaalit. Luustoliitto toimittaa ilman postikuluja enintään 10 kg esitteitä voittajan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen (postikulujen arvo 15,30 €). Materiaalit toimitetaan Postin noutopisteestä noudettavana pakettina.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi eikä jakaa useampaan tilaukseen. Mikäli tilaus sisältää maksullisia materiaaleja, laskutetaan materiaalikulut tilaajalta. Jos tilaus painaa yli 10 kg, laskutetaan tilaajalta postikulut 10 kg ylittävän painon osalta. Palkinto tulee lunastaa eli tilaus tulee tehdä viimeistään 11.6.2023.

Tilauslomakkeelle tallennettuja henkilötietoja käsitellään tilauksen yhteydessä hyväksyttävien tietosuojakäytäntöjen mukaisesti. Luustoliitto ei vastaa virheellisesti ilmoitettujen osoitetietojen vuoksi aiheutuneesta toimitusesteestä. Mikäli pakettia ei noudeta, materiaalit palautuvat Luustoliitolle, eikä tilausta lähetetä enää uudelleen.