Miksi osteoporoosin hyvä hoito ei aina toteudu?

Murtunut käsi kipsissä, teksti: Seuraavaksi lonkka?

Osteoporoosi on yleinen luuston sairaus, joka ilmenee arjen tilanteissa tulevina murtumina, pituuden lyhenemisenä sekä ryhdin kumartumisena. Osteoporoosia sairastaa 400 000 suomalaista ja se voi olla … Miksi osteoporoosin hyvä hoito ei aina toteudu? Jatka lukemista

Uusi Luut lujiksi liikkumalla -opas tilattavissa nyt!

Kaksi naista ulkoliikuntapuistossa

Luustoliitto on julkaissut uuden Luut lujiksi liikkumalla -oppaan, johon on koottu vinkkejä osteoporoosin omahoitoon ja kaatumisen ehkäisyyn liikunnan avulla. Opas on tarkoitettu osteoporoosia sairastaville sekä niille, … Uusi Luut lujiksi liikkumalla -opas tilattavissa nyt! Jatka lukemista

Mielipide: Miksi osteoporoosin hyvä hoito ei aina toteudu?

Murtunut käsi kipsissä, teksti: Seuraavaksi lonkka?

Osteoporoosi ilmenee arjen tilanteissa tulevina murtumina, pituuden lyhenemisenä sekä ryhdin kumartumisena. Osteoporoosia sairastaa 400 000 suomalaista ja se voi olla taustalla jopa 40 000 murtumassa vuosittain. Käytännössä … Mielipide: Miksi osteoporoosin hyvä hoito ei aina toteudu? Jatka lukemista

Lukijalta: Miksi osteoporoosin hyvä hoito ei aina toteudu?

Murtunut käsi kipsissä, teksti: Seuraavaksi lonkka?

Yleinen luuston sairaus osteoporoosi ilmenee arjen tilanteissa tulevina murtumina, pituuden lyhenemisenä sekä ryhdin kumartumisena. Osteoporoosia sairastaa 400 000 suomalaista ja se voi olla taustalla jopa 40 000 … Lukijalta: Miksi osteoporoosin hyvä hoito ei aina toteudu? Jatka lukemista

Meillä ei ole varaa osteoporoosin huonoon hoitoon

Murtunut käsi kipsissä, teksti: Seuraavaksi lonkka?

TIEDOTE 22.10.2020 Yleinen luuston sairaus osteoporoosi ilmenee arjen tilanteissa tulevina murtumina, pituuden lyhenemisenä sekä ryhdin kumartumisena. Osteoporoosia sairastaa 400 000 suomalaista ja se voi olla taustalla … Meillä ei ole varaa osteoporoosin huonoon hoitoon Jatka lukemista

Luustoviikko 19.-25.10.2020.

TIEDOTE 19.10.2020 Osteoporoosia sairastaa noin 400 000 suomalaista, joista iso osa ei tiedä sairaudestaan. Tunnistamaton ja hoitamaton osteoporoosi altistaa luunmurtumille, vaikeuttaa selviytymistä arjessa ja voi … Luustoviikko 19.-25.10.2020: Osteoporoosi on heikosti tunnettu kansansairaus – itsehoidolla ehkäistään murtumia tehokkaasti Jatka lukemista

Miten tästä eteenpäin?