Luustoliitto hakee suunnittelijaa

Tule kehittämään ja järjestämään osteoporoosia sairastavien palveluita kanssamme!

Suomen Luustoliitto ry on potilas- ja kansanterveysjärjestö, jonka toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA). Luustoliitossa on mahdollisuus tehdä monipuolista, vaikuttavaa ja merkityksellistä työtä.

Luustoliittoon haetaan nyt suunnittelijaa määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysvapaan sijaiseksi 3.8.2022 saakka. Yhtenä kolmesta suunnittelijastamme vastaat osteoporoosia sairastavien avo- ja ryhmämuotoisesta kurssitoiminnasta ja sitä tukevista palveluista. Kurssitoiminnassamme ammattilais- ja vertaistuki kulkevat rinnakkain. Toiminnassa yhdistyvät moniammatillisesti yhdyspinnoille syntyvät palvelut, verkostotyö, terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen sekä yhteiskunnallinen vaikuttaminen. Suunnittelijana kehität, toteutat ja arvioit kurssitoimintaa, jossa tärkeänä osana on ammattilais- ja vertaistukijayhteistyö. Sijaisuudessa painottuu kurssitoiminnan levittäminen erilaisten verkostojen avulla.

Olet etsimämme henkilö, jos

• sinulla on kokonaisvaltainen ymmärrys pitkäaikaissairaan tavoitteellisesta tuesta
  • sinulla on valmiuksia soveltaa osaamistasi ja verkostojasi erilaisissa ympäristöissä ja monenlaisten kohderyhmien kanssa
  • olet valmis työskentelemään osteoporoosia sairastavien, vertaisten ja ammattilaisten kanssa
  • innostut toiminnan arvioinnista, kehittämisestä ja levittämisestä
  • sinulla on itsenäinen, kehittävä ja muutoksiin mukautuva työote

Eduksi katsotaan sosiaali- tai terveysalan tutkinto (esim. AMK/YAMK), innostus etäkurssitoiminnasta, viestintäosaaminen sekä toiminnallisten ja yhteiskehittelymenetelmien tuntemus. Luustoliiton toimisto sijaitsee Helsingissä, mutta pääosa työstä voidaan tehdä etänä. Työ edellyttää matkustusvalmiutta sekä sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Luustoliitossa olet tärkeä osa pientä, mutta aikaansaavaa, idearikasta ja tulevaisuuteen orientoitunutta porukkaamme. Luustoliitossa sinulla on mahdollisuus itsenäiseen ja vastuulliseen työhön. Voit toiminnan tavoitteiden puitteissa yhdistää oman kehittymishalusi työtehtävään ja nähdä oman työsi tulokset. Työyhteisössä tuetaan työssä kehittymistä ja uuden oppimista.

Työsuhde voi alkaa 3.12.2021 jälkeen STEA:n julkaistua avustusehdotuksensa. Työsuhteen alkaminen on ehdollinen STEA:n avustusehdotuksen saapumiseen saakka. Työaika: 37,5 h/viikko. Palkkaus: 3150 €/kk. Lisäksi työntekijöillä on lounasetu ja työnohjaus. Työssä noudatetaan Hyvinvointialan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi suosittelijoineen sähköpostitse suunnittelija Jenny Lohikivelle jenny.lohikivi@luustoliitto.fi. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksen mahdollisimman pian. Hakemuksen lähettämällä annat luvan säilyttää yhteystietojasi vuoden ajan mahdollista uutta rekrytointia varten. Haku päättyy 25.11.2021 klo 12.00. Haastatteluja järjestetään Luustoliiton toimistolla 16.11.2021 klo 8.30 ja klo 12.30, 22.11.2021 klo 8.30 sekä 1.12.2021 klo 13.00. Kaikille hakijoille ilmoitetaan viimeistään viikolla 49 työpaikan täyttämisen etenemisestä.

Lisätietoja sijaisuudesta saat ottamalla yhteyttä suunnittelija Pauliina Tammiseen 050 371 4558. Jätäthän tarpeen mukaan vastaajaan viestin, jotta sopivasta puhelinajasta voidaan sopia.

Lisätietoja työtehtävään liittyvästä toiminnasta: luustoliitto.fi/kuntoutus