Hae mukaan syksyn verkkokurssille

Onko sinulla todettu osteoporoosi tai osteopenia? Pohditko, miten voisit vahvistaa luustoterveellisiä elintapoja arjessasi tai miten pääsisit omahoidon tavoitteisiisi?

Kurssilla pääset perehtymään osteoporoosin ja osteopenian omahoitoon niin verkkojaksolla kuin sitä tukevissa ryhmätapaamisissa. Kurssilla käsitellään monipuolista ravitsemusta, riittävää kalsiumin, proteiinin ja D-vitamiinin saantia, liikuntaa, kaatumisen ehkäisyä sekä lepoa ja unta. Kurssiteemoja käsitellään omaan arkeen liittyvien tehtävien ja pohdintojen avulla sekä muun ryhmän kanssa yhdessä.

Luustoliiton kurssilla sinun on mahdollisuus kuulla muiden kokemuksia sekä saada ammattilaisen vinkkejä ja vertaistukea kuntoutumisesi tueksi. Kurssilla opetellaan tekemään juuris sinulle sopiva omahoidon tavoite ja saat myös tukea etenemiseen tavoitetta kohti. Oma aktiivinen otteesi takaa parhaan mahdollisen annin kurssista.

Syksyllä järjestetään kaksi samansisältöistä verkkokurssia:

• Verkkokurssi 27.8.-19.11.2021: Ohjatun verkkojakson lisäksi aloitus-, väli- ja päätöstapaaminen videovälitteisesti. Lue lisää ja hae mukaan.
  • Verkkokurssi 2.9.-25.11.2021: Ohjatun verkkojakson lisäksi aloitus- ja päätöstapaaminen Kokkolassa sekä välitapaaminen videovälitteisesti. Lue lisää ja hae mukaan.

Kurssien hakuaika on 24.5.-20.6.2021. Odotamme innolla hakemustasi!

Sinua saattaa kiinnostaa