Puupöydällä kahvikuppi, jossa maitovaahdossa sydänkuvio. Reunalla kannettavan tietokoneen kulma sekä muistikirja.

Hae mukaan Etävälitteiselle Luustokurssille

Onko sinulla todettu osteoporoosi tai osteopenia? Pohditko, miten voisit vahvistaa luustoterveellisiä elintapoja arjessasi tai miten pääsisit omahoidon tavoitteisiisi?

Etävälitteinen Luustokurssi voi olla juuri sinua varten! Kurssilla pääset perehtymään osteoporoosin ja osteopenian omahoitoon pienessä ryhmässä vertaisten ja ammattilaisen tuella. Kurssilla käsitellään monipuolista ravitsemusta, liikuntaa, kaatumisen ehkäisyä sekä lepoa ja unta. Kurssiteemoja käsitellään omaan arkeen liittyvien pienten tehtävien ja pohdintojen avulla sekä muiden ryhmäläisten kanssa keskustellen.

Kevään 2021 aikana toteutetaan neljä Etävälitteistä Luustokurssia:

• Maaliskuussa alkava kurssi on suunnattu helsinkiläisille eläkeläisille ja työttömille, joilla on todettu osteoporoosi tai osteopenia. Kurssin järjestää Luustoliiton yhteistyökumppani Helsingin kaupungin palvelukeskuksesta.
  • Huhtikuussa alkaville kolmelle kurssille voi hakea kuka tahansa aikuinen, jolla on todettu osteoporoosi tai osteopenia asuinkunnasta riippumatta.

Kaikki Etävälitteiset Luustokurssit ovat osallistujille maksuttomia ja sisällöltään samanlaisia.

Haku kaikille Etävälitteisille Luustokursseille on nyt auki!

Käy tutustumassa kursseihin tarkemmin ja hae mukaan!