Hakuaikaa jatkettu: Hae Luustoliittoon liikuntasuunnittelijaksi!

Kiinnostaako kaatumisen ehkäisy? Tunnetko OTAGO-ohjelman? Oletko hyvä organisoija, joustava sekä muutenkin mukava ihminen? Ovatko liikuntaryhmien ohjaus, kouluttaminen ja viestintä osaamisalueitasi?

Tule meille

LIIKUNTASUUNNITTELIJAKSI

vanhempainvapaan sijaiseksi hankkeeseen, jonka tavoitteena on ehkäistä kaatumistapaturmia liikunnan avulla. Hanke on toiminut jo 3 vuotta ja sai juuri lisärahoituksen vuoden 2024 toukokuun loppuun.

Hankkeessa toteutettavan liikuntakokonaisuuden ja koulutusten sisällöt ovat valmistuneet. Nyt olisi toiminnan jalkautuksen ja levityksen vuoro.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:

• ikääntyneille ja osteoporoosia sairastaville suunnatun liikuntakokonaisuuden kouluttaminen liikunnan ja terveydenhuollon ammattilaisille sekä liikunnan vertaisohjaajille
  • yhteistyö monenlaisten organisaatioiden kanssa ja hankesisällön esittely
  • Luustoliiton jäsenyhdistysten liikuntatoiminnan kehittäminen
  • hankkeen viestintä ja toiminnan markkinointi

Lisäksi teet yhteistyötä muun Luustoliiton henkilöstön ja hallinnon kanssa.

Fysioterapeutin tutkinto olisi hyvä lähtökohta. Lisäksi odotamme sinulta

• kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • projektiosaamista
  • OTAGO-ohjelman tuntemusta ja sen käytännön osaamista
  • käytännön osaamista liikuntaryhmien ohjauksesta
  • ymmärrystä vapaaehtoistyöstä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä
  • intoa Luustoliiton liikuntatoiminnan kehittämiseen.

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Työaika on 37,5 tuntia/vko. Palkkaus on 2 917–3 197 €/kk (vaativuusryhmä 6). Lisäksi työhön liittyy lounasetu ja ryhmätyönohjaus. Työ on itsenäistä sisältäen paljon etätyötä sekä toisinaan myös iltatilaisuuksia ja matkustusta. Paikka täytetään mahdollisimman pian. Työsuhde on määräaikainen 30.5.2024 asti. Hankkeen rahoittajana on Opetus- ja kulttuuriministeriö.

Jos olet mielestäsi etsimämme henkilö, toimita vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi ti 29.8. klo 14 mennessä osoitteeseen ansa.holm@luustoliitto.fi

Lisätietoja hankkeesta.

Tiedustelut:

Ansa Holm
050 303 8129 (ti 15.8. klo 8–9, ke 16.8. klo 16–17 sekä to 24.8. klo 15–16).

Haastattelut pidetään pe 1.9. klo 8–10 ja klo 14–16.

Luustoliitto on potilas- ja kansanterveysjärjestö, jossa on mahdollisuus tehdä monipuolista, vaikuttavaa ja tärkeää työtä. Luustoliitossa pääset osaksi kansalaisyhteiskunnan kehittämistä muuttuvassa maailmassa. Luustoliitolla on jäsenyhdistyksiä ympäri Suomen. Toiminnan tärkein rahoittaja on STEA. Lisätietoja löydät osoitteesta luustoliitto.fi.

Sinua saattaa kiinnostaa