Elämää osteoporoosin kanssa -etäluentosarja

Tiedätkö, miten osteoporoosin riskiryhmään kuuluvat tunnistetaan terveydenhuollossa, miten diagnoosi tehdään tai miten DXA-tuloksia tulkitaan? Tiesitkö, että osteoporoosin Käypä hoito -suosituksessa ohjeistetaan hoitosuunnitelman tekemiseen sekä milloin lääkehoidon aloittaminen on tarpeen? Onko sairaus sinulle uusi tai haluaisitko kysyä asiasta lisää?

Luustoliitto järjestää loppukeväällä 2022 etäluentosarjan, jossa asiantuntijat avaavat osteoporoosin hyvään hoitoon liittyviä asioita sairastavalle. Luennot toteutetaan Teams-etäyhteydellä huhti-toukokuun aikana keskiviikkoisin klo 15-16.15. Luennoista tehdään myös tallenteet, jotka lähetetään luentosarjaan ilmoittautuneille.

Etäluentosarja on suunnattu Luustoliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue lisää, liity jäseneksi ja ilmoittaudu mukaan!