Uusi järjestösihteeri aloittanut Luustoliitossa

Luustoliiton pitkäaikainen järjestösihteeri Lauri Väänänen siirtyy vuodenvaihteessa uusiin tehtäviin. Uutena järjestösihteerinä on aloittanut Lauri Siren. Järjestösihteerin tehtäviin kuuluu toimiston arjen pyörittäminen ja jäsenyhdistysten tukeminen. Järjestösihteeri auttaa jäseniä ongelmatilanteissa, ylläpitää jäsenrekisteriä ja neuvoo viestintätarpeissa.

– Aloitan innolla uuden työni Luustoliiton järjestösihteerinä. Luustoliitto, sen jäsenyhdistykset ja aktiivit tekevät tärkeää työtä osteoporoosia sairastavien hyväksi. On ilo olla mukana, kertoo Lauri Siren.

Väistyvä järjestösihteeri Lauri Väänänen kiittää kaikkia Luustoliiton toiminnassa mukana olleita yhteisistä vuosista.

– Olen oppinut kuluneiden vuosien aikana paljon ja jakanut lukemattomia hyviä hetkiä monien aktiivien seurassa. Olemme saavuttaneet yhdessä paljon. Kiitos kaikille mukana olleille yhteistyöstä.

Järjestösihteeriin voi olla yhteydessä arkisin klo 8–16 välillä. Hänet tavoittaa numerosta 050 539 1441 tai sähköpostitse osoitteella toimisto@luustoliitto.fi.