Tiedote Luustoliiton jäsenyhdistysten jäsenille koronavirukseen liittyen

Koko maailma on yllättävän tilanteen edessä. Koronavirus on edennyt nopeaa vauhtia ympäri maailman. Tartuntojen määrä on noussut nopeasti myös Suomessa.

Nykyisessä poikkeuksellisessa tilanteessa Luustoliitto on yhdessä alla olevien jäsenyhdistystensä kanssa päättänyt, että jäsenyhdistysten kevään kaikki toiminta siirtyy tulevaisuudessa ilmoitettavaan ajankohtaan tai peruutetaan 31.5.2020 saakka. Siirto koskee myös niitä yhdistysten kevätkokouksia, joita ei ole vielä ennätetty pitää. Seuraathan yhdistyksesi normaaleita viestintäkanavia ajantasaisen tiedon saamiseksi yhdistyksesi tulevasta toiminnasta.

Järjestelyn tarkoituksena on suojata erityisesti niitä henkilöitä, jotka kuuluvat riskiryhmiin, sekä terveydenhuollon henkilöstöä.

Jokaiseen kotiin tullaan Suomen hallituksen toimesta jakamaan ohjeistus koronaviruksen osalta. Seuraa myös muuta julkista tiedostusta asiasta.

Tämä tiedote koskee seuraavien jäsenyhdistysten toimintaa:

• Etelä-Savon Luustoyhdistys ry
  • Kanta-Hämeen Luustoyhdistys ry
  • Keski-Suomen Luustoyhdistys ry
  • Kotkan Seudun Luustoyhdistys ry
  • Pirkanmaan Luustoyhdistys ry
  • Pohjoisen Luut Lujiksi ry
  • Pohjois-Savon osteoporoosiyhdistys ry
  • Päijät-Hämeen Luustoterveys ry
  • Pääkaupunkiseudun Luustoyhdistys ry
  • Saimaan Luustoyhdistys ry
  • Salon Luustoyhdistys ry
  • Satakunnan Luustoyhdistys ry
  • Turun Seudun Luustoyhdistys ry

Lisätietoja yhdistysten toiminnasta saat tarvittaessa omasta jäsenyhdistyksestäsi sekä Luustoliiton henkilöstöltä:

• järjestösihteeri Henriikka Lankila p. 050 539 1441 toimisto@luustoliitto.fi
  • järjestösuunnittelija Tiina Kuronen p. 050 442 3999 tiina.kuronen@luustoliitto.fi
  • toiminnanjohtaja Ansa Holm p. 050 303 8129 ansa.holm@luustoliitto.fi

Pidetään huolta itsestämme ja läheisistämme!
Suomen Luustoliitto ry:n puolesta

Tiina Huusko                 Ansa Holm