Osteoporoosi ja liikunta-luustokuntoutujan liikuntaharjoittelu-koulutuksen ilmottautuminen on auki!

Luustoliitto ja UKK-instituutti järjestävät yhteistyössä Osteporoosi ja liikunta-luustokuntoutujan liikuntaharjoittelu-koulutuksen sosiaali- ja terveydenhuollon sekä liikunnan ammattilaisille.

Mikä merkitys liikunnalla on luustokuntoutujalle? Millainen liikuntaharjoittelu on luustokuntoutujalle tehokasta ja turvallista? Koulutuksessa käydään läpi osteoporoosia sairastavien henkilöiden liikuntaa sekä teoriassa että käytännössä, perehdytään periaatteisiin, joilla voidaan parantaa luustokuntoutujan liikkumis- ja toimintakykyä, sekä tutustutaan tutkitusti tehokkaisiin harjoitusohjelmiin. Tule vahvistamaan osaamistasi!

Koulutus järjestetään 6.10.–6.12.2020 osittain itsenäisenä opiskeluna verkko-oppimisalustalla ja lähiopetuspäivällä Helsingissä tai Tampereella, molempiin ryhmiin mahtuu 20 nopeinta mukaan. Koulutus toteutetaan STEA-avustuksella ja on siten osallistujille maksutonta. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä.