Koulutukset ammattilaisille

Luustoliitto tarjoaa maksutonta ja yhteistyökumppaneiden kanssa yhteistyössä toteutettua koulutusta ammattilaisille. Maksuttoman koulutuksen avulla pyritään turvaamaan tiedon levittäminen ja oppimismahdollisuukset myös silloin, jos ammattilaisilla ei ole organisaationsa puolesta riittäviä resursseja osallistua luustoterveyskoulutuksiin.

Luustohoitajan täydennyskoulutus (15 op) Helsingissä 16.1.-5.6.2020 Luustoliiton ja ammattikorkeakoulu Arcadan yhteistyönä. Koulutus on tarkoitettu sairaan- ja terveydenhoitajille sekä fysio- ja toimintaterapeuteille, joilla on alan korkeakoulu- tai opistotason tutkinto. Koulutus sisältää monimuoto-opiskelua, asiantuntijaluentoja ja yksilöllisiä tehtäviä. Lähiopiskelupäiviä on yhteensä 14. Haku koulutukseen päättyy 5.12.2019. Lue lisää ja hae mukaan.

Luustokurssiohjaajan maksuton koulutus tilauskoulutuksena niille julkisen sektorin sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille, joiden on tarkoitus aloittaa kuntotumiskurssitoiminta toimipaikkassaan.

Tutustu myös muihin Luustoliiton ammattilaisille tarjoamiin palveluihin, toimintaan ja yhteistyöhön.