Koulutukset ammattilaisille

Luustoliitto tarjoaa maksutonta koulutusta ammattilaisille. Maksuttoman koulutuksen avulla pyritään turvaamaan tiedon levittäminen ja oppimismahdollisuukset myös silloin, jos ammattilaisilla ei ole organisaationsa puolesta riittäviä resursseja osallistua luustoterveyskoulutuksiin.

Luustoliiton maksuttomat koulutukset:

• Luustofoorumi keväällä tavallisimmin yhteistyössä jonkin alueen tai sairaanhoitopiirin kanssa muualla kuin pääkaupunkiseudulla
  • Luustotiedon ajankohtaispäivä syksyllä pääkaupunkiseudulla
  • Luustokurssiohjaajan koulutus tilauskoulutuksena julkisen sektorin sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille

Muu koulutus:

LUUSTOFOORUMI

Luustoliiton ammattilaisille suunnatussa koko päivän maksuttomassa koulutuksessa käsiteltiin ajankohtaisia osteoporoosin hoitoon liittyviä teemoja Käypä hoito -suositukseen pohjautuen sekä tutustuttiin erityisesti alueellisiin ratkaisuihin osteoporoosia sairastavien hyvän hoidon turvaamiseksi. Seuraavan Luustofoorumin järjestetämisestä ilmoitamme myöhemmin näillä sivuilla.