Luustoviikon päätapahtuma: Vajaaravitsemus ja luuston terveys

Luustoliitto järjestää torstaina 20.10.2022 klo 17 kaikille avoimen yleisöluennon aiheesta Vajaaravitsemus ja luuston terveys. Luennon pitää ravitsemusasiantuntija ETM Leena Arjanne, ja tilaisuudessa kuulet lisää ravinnon ja vajaaravitsemuksen vaikutuksista luuston kuntoon urheilussa sekä ikääntyessä.

Luustoviikon päätapahtuma esitetään Luustoliiton YouTube-kanavalla ensiesityksenä 20.10. klo 17. Ensiesityksen aikana käytössäsi on live-chat, jonka kautta voit esittää kysymyksiä tai vaikkapa lähettää terveiset muille katsojille. Chatin käyttö vaatii kirjautumisen Google-tunnuksilla, mutta video on katsottavissa myös ilman kirjautumista. Linkki luennolle tullaan julkaisemaan tällä sivulla lähempänä tapahtumaa.

Voit halutessasi lähettää luennoitsijalle kysymyksen sähköpostitse osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi, ja välitämme kysymyksesi eteenpäin. Huomaathan, että kaikkiin kysymyksiin ei välttämättä pystytä vastaamaan.

Lisätietoa Luustoviikosta ja linkin luennolle löydät myös Luustoviikon kampanjasivulta.