Luustoliiton liittokokouksessa hallitukseen uusi jäsen

Luustoliitto järjesti syksyn liittokokouksen Tampereella 25.11.2023. Kokouksessa valittiin liittohallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Erikoistutkija Johanna Edgren ja luustohoitaja Jenni Lehtinen valittiin uudelleen seuraavalle kaksivuotiskaudelle. Hallituksen varajäseniksi valittiin jatkamaan yhdistysten edustajat Hillevi Karjalainen ja Aune Saarelainen.

Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin LT Tiina Huusko. Hän on toiminut aiemmin Luustoliiton puheenjohtajana ja on ollut vuonna 2023 sivussa hallitustyöskentelyssä.

Erikoislääkäri ja Luustoliiton perustajajäsen, kunniapuheenjohtaja Olli Simonen päätti yllättäen vetäytyä ehdokkuudesta. Hallitustyöskentelyn jättävä Simonen sai kokoukselta kiitokset merkittävästä ja poikkeuksellisen pitkästä vapaaehtoistyöstään osteoporoosia sairastavien hyväksi.

Hallituksen kokoonpano 2024

• geriatrian professori emeritus Timo Strandberg (puheenjohtaja)
  • yhdistyksen edustaja Helena Paulasto (1. varapuheenjohtaja)
  • LT Tiina Huusko (2. varapuheenjohtaja)
  • erikoistutkija Johanna Edgren
  • luustohoitaja Jenni Lehtinen
  • yhdistyksen edustaja Päivi Mazzei
  • johtava ravitsemusterapeutti emerita Ulla Siljamäki-Ojansuu
  • yliopistotutkija Toni Rikkonen
  • farmaseuttinen johtaja Charlotta Sandler
  • yhdistyksen edustaja Hillevi Karjalainen (1. varajäsen)
  • yhdistyksen edustaja Aune Saarelainen (2. varajäsen)

Onnittelut jatkaville ja uudelle hallituksen jäsenelle ja kiitos, että olette mukana!