Heidi Ilkanheimo jälleen Luustoliitossa

Luustoliiton kurssitoiminnan henkilöstö sai riveihinsä tutun kasvon, kun Heidi Ilkanheimo palasi työpöydän ääreen.

– Palasin Luustoliittoon elokuun puolivälissä oltuani lähes neljä vuotta vanhempainvapailla. Mukavaa olla takaisin työntouhuissa! Heidi iloitsee.

Heidi toimii tavoitteellisen kurssitoiminnan tiimissä yhdessä Jenny Lohikiven ja Anna Selkaman kanssa. Työ sisältää muun muassa toiminnan suunnittelu- ja kehittämistyötä sekä ammattilaisten ja osteoporoosia sairastavien kohtaamisia kurssitoiminnan parissa.

– Koulutustaustaltani olen fysioterapeutti (AMK) ja terveystieteiden maisteri. Jyväskylän yliopistossa pääaineenani oli terveyskasvatus, jossa keskitytään erityisesti terveyden edistämiseen sekä projektinhallintaan. Olen työskennellyt fysioterapeuttina niin yksityisellä sektorilla vastaanottotyössä kuin perusterveydenhuollossakin tehden kotikäyntejä. Maisteriopintojeni aikana toimin yliopistolla tutkimusprojektissa tutkimusavustajana. Minulle lähellä sydäntäni on terveyden edistäminen, terveyden eriarvoisuuden ehkäiseminen ja ihmisten terveyskäyttäytyminen. Näiden aiheiden parissa saankin tässä työssä toimia, Heidi täydentää.

– Luustoliitossa on tapahtunut paljon edellisen neljän vuoden aikana. On hienoa nähdä, miten kaikki työntekijät tekevät työtä osteoporoosin paremman hoidon puolesta. Jo tämä ensimmäinen kuukausi on näyttänyt, miten suurella sydämellä jokainen toimii ja tuo oman panoksensa Luustoliitolle. Olen iloinen päästessäni takaisin mukaan tähän porukkaan! Tavataan kurssitoiminnan parissa!

Tavoitat Heidin puhelimitse numerosta 050 371 4558 tai sähköpostitse osoitteesta heidi.ilkanheimo@luustoliitto.fi.

Sinua saattaa kiinnostaa