Pohjois-Karjalan luustoyhdistys ry

TOIMIALUE

Heinävesi, Ilomantsi, Joensuu, Juuka, Kitee, Kontiolahti, Lieksa, Liperi, Nurmes, Outokumpu, Polvijärvi, Rääkkylä ja Tohmajärvi.

KANNATUSJÄSENEMME ja YHTEISTYÖKUMPPANIMME VUONNA 2024

Joensuun Keskusapteekki
Fysiokeskus Kunto-Taipale energy
Siun Sote

Sähköposti
luustoyhdistys.pohjoiskarjala@gmail.com

Pohjois-Karjalan luustoyhdistys

Aune Saarelainen, puheenjohtaja

Anita Kortelainen, sihteeri

Auli Kuronen, jäsenrekisterinhoitaja

Riitta Turunen, liikuntavastaava

Vertaistuki
Mervi Hainaro, 040 571 5437
Liisa Pesonen, 0400 857 640
Sirkku Tyrväinen, 040 522 4335
(kaikki vertaistukihenkilöt hallituksen ulkopuolelta)

LUKUPIIRI

LUKUPIIRI on kesätauolla, mutta syksyn saapuessa lukupiiritoiminta jälleen alkaa mielenkiintoisten kirjojen parissa. Tervetuloa silloin uudet ja aiemmin lukupiirissä toimineet mukaan.
Kokoontuminen Joensuun pääkirjaston Opinpesässä, Koskikatu 25, Joensuu.

KULTTUURIRETKI LIEKSAAN JA PAATERIIN keskiviikkona 22.5. onnistui yli odotusten. Retkelle osallistui 52 henkilöä, joista 40 luustoyhdistyksemme jäsentä ja 12 ystävää. Saimme nauttia niin kulttuurista, herkullisesta ruoasta, mukavasta yhdessäolosta toisiimme tutustuen ja tietenkin niin bussin ikkunasta kuin aidosti lieksalaisessa maisemassa kävellen ympäröivästä luonnon vehreydestä. Lämpimät kiitokset kaikille osallistujille ja oikein hyvää kesää!

Liikunta

LIIKUNTARYHMÄT ovat kesätauolla, mutta syksyn saapuessa niin KEHONHUOLTO kuin KUNTOTANSSIKIN kutsuvat yhdistyksemme jäseniä iloisen liikunnan ja tanssin pariin. Kiitämme kaikkia osallistuneita mukavista liikuntahetkistä. Toivotamme teille kaikille mitä ihaninta kesää. Nautitaan kesän herkuista, liikutaan luonnossa ja pysytään terveinä!

Hyvä tietää

YLEISTÄ YHDISTYKSESTÄ

Pohjois-Karjalan luustoyhdistys ry on perustettu 23.5.2012.

Yhdistys jakaa tietoa luuston terveyttä edistävistä elintavoista. Tavoitteena on osteoporoosin ja osteoporoottisten murtumien ehkäiseminen. Yhdistys pyrkii edistämään osteoporoosikuntoutujien hoito- ja kuntoutusmahdollisuuksia.

Yhdistys on valtakunnallisen kansanterveys-, potilas- ja liikuntajärjestön Suomen Luustoliitto ry:n jäsen.

Jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi. Liittyminen jäseneksi loppuvuodesta (loka-marras-joulukuu)
maksaa 8 €. Näin pääset mukaan myös loppuvuoden tilaisuuksiimme.

JÄSENETUJA

• Luustotieto-jäsenlehti neljä lehteä/vuosi
  • Vertaistukea, jäseniltoja ja retkiä
  • Yleisöluentoja
  • Jäsenkirje kaksi kertaa vuodessa
  • Tuettuja virkistyslomia Luustoliiton kautta
  • Koulutusta Luustoliiton kautta
  • Jäsenalennuksia: valtakunnalliset yritykset
  • Luustojumppaa & kuntotanssia & kehonhuoltoa luustoystävälliseen hintaan
  • Lukupiiri-illat Joensuun pääkirjaston Opinpesässä

Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa luustoterveydestä, luuston huollosta ja luustosairauksien ennaltaehkäisystä kiinnostunut. Lämpimästi tervetuloa mukaan yhdistykseemme ja sen toimintaan!

Luustoliiton jäsenkortilla saa monenlaisia alennuksia ympäri Suomen. Katso kaikki jäsenedut.

YHDISTYKSEN SÄÄNNÖT

Yhdistyksen säännöt

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Vuoden 2024 jäsenmaksu on 20,00 €.

Liity jäseneksi

Mikäli lomakkeen täyttämisessä esiintyy ongelmia, ota yhteys Luustoliittoon: toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Kaikki jäsenyhdistykset