Toimitusehdot

Toimitusehdot päivitetty 26.9.2023

Tilauksen tehdessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Voit tilata Luustoliitolta maksutonta luustoterveysmateriaalia postituskuluja vastaan. Laskutamme toimituksesta postitus- ja käsittelykulut alla olevan hinnaston mukaisesti. Maksut perustuvat kustannuksiin, jotka Posti laskuttaa Luustoliitolta. Huomioithan, että osa tuotteista on maksullisia. Hinnat ilmoitetaan aina jokaisen tuotteen kohdalla.

PainoluokkaPostimaksu
Kirje: paino enintään 50 g2,30 €
Kirje: paino enintään 250 g4,60 €
Kirje: paino enintään 1 150 g5,90 €
Paketti: paino enintään 2,00 kg11,20 €
Paketti: paino 2,01 kg – 5,00 kg13,30 €
Paketti: paino 5,01 kg – 10,00 kg15,30 €
Paketti: paino 10,01 kg – 15,00 kg17,40 €
Paketti: paino 15,01 kg – 20,00 kg23,60 €
Paketti: paino 20,01 kg – 25,00 kg
32,70 €
Paketti: paino 25,01 kg – 30,00 kg
34,80 €
Paketti: paino 30,01 kg – 35,00 kg
41,00 €
Paketti: paino 35,01 kg – 40,00 kg
47,20 €

Postipaketin kotiinkuljetus maksaa taulukossa ilmoitetun postimaksun lisäksi 12,00 €. Mikäli tilaus toimitetaan kahdessa osassa ja toimitustavaksi valitaan kotiinkuljetus, lisätään postimaksuun yhteensä 24,00 €.

Huomaathan, että tätä suuremmissa tilauksissa toimitusvaihtoehtona on ainoastaan Nouto toimistolta. Mikäli tilauksesi ylittää kahden paketin enimmäispainon, mutta haluaisit tilaukselle toimituksen, otathan yhteyttä viimeistään tilauksen lähettämisen jälkeen (yhteystiedot alla).

Huomaathan, että tilauksen lopullisiin kustannuksiin vaikuttaa myös pakkausmateriaalin paino. Tämän vuoksi tilausta ei kannata mitoittaa aivan painoluokan ylärajalle.

Tilatut materiaalit on mahdollista noutaa myös Luustoliiton toimistolta ennakkoon sovittuna ajankohtana. Tällöin tilaajalta ei laskuteta postimaksuja.

Yhteystiedot:
Suomen Luustoliitto ry
Oltermannintie 8
toimisto@luustoliitto.fi
luustoliitto.fi

Postimaksut laskutetaan tilauksen yhteydessä pyydetyllä tavalla (paperilasku, sähköpostilasku tai verkkolasku). Paperilasku postitetaan kirjekuoren tai paketin mukana, sähköpostilasku ja verkkolasku lähetetään tilauksen kokoamisen yhteydessä. Maksuaika on 14 päivää. Veloitamme maksumuistutuksen lähettämisestä viiden euron (5,00 €) maksumuistutuskulut.

Mikäli toimituksen sisältö ei mielestäsi vastaa tilausta, otathan yhteyttä Luustoliittoon viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (yhteystiedot yllä).

Tilaukset lähetetään lähtökohtaisesti kerran viikossa, viimeistään kahden viikon sisällä tilauksen tekemisestä. Mikäli tilaus on kiireellinen, voit tiedustella seuraavaa postituspäivää toimistosta osoitteesta toimisto@luustoliitto.fi tai numerosta 050 539 1441.