Tilausehdot

Tilauksen tehdessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Voit tilata Luustoliitolta maksutonta luustoterveysmateriaalia postituskuluja vastaan. Laskutamme toimituksesta postitus- ja käsittelykulut alla olevan hinnaston mukaisesti. Maksut perustuvat kustannuksiin, jotka Posti laskuttaa Luustoliitolta. Huomioithan, että osa tuotteista on maksullisia. Hinnat ilmoitetaan aina jokaisen tuotteen kohdalla.

PainoluokkaPostimaksu
Kirje: paino enintään 50 g1,75 €
Kirje: paino enintään 250 g3,50 €
Kirje: paino enintään 1 000 g7,00 €
Paketti: paino alle 2,0 kg10,90 €
Paketti: paino 2,0 kg – 5,0 kg12,90 €
Paketti: paino 5,0 kg – 10,0 kg14,90 €
Paketti: paino 10,0 kg – 15,0 kg16,90 €
Paketti: paino 15,0 kg – 35,0 kg22,90 €

HUOM! Yli 15 kg painavat tilaukset voidaan toimittaa kahdessa osassa, jolloin postikulut määräytyvät erikseen kummankin paketin painon mukaan.

Postipaketin kotiinkuljetus maksaa taulukossa ilmoitetun postimaksun lisäksi 12,00 €. Huomaathan, että tilauksen lopullisiin kustannuksiin vaikuttaa myös pakkausmateriaalin paino. Tämän vuoksi tilausta ei kannata mitoittaa aivan painoluokan ylärajalle.

Tilatut materiaalit on mahdollista noutaa myös Luustoliiton toimistolta ennakkoon sovittuna ajankohtana. Tällöin tilaajalta ei laskuteta postimaksuja.

Yhteystiedot:
Suomen Luustoliitto ry
Köydenpunojankatu 8 G
toimisto@luustoliitto.fi
luustoliitto.fi

Postimaksut laskutetaan tilauksen yhteydessä pyydetyllä tavalla (paperilasku, sähköpostilasku tai verkkolasku). Paperilasku postitetaan kirjekuoren tai paketin mukana, sähköpostilasku ja verkkolasku lähetetään tilauksen kokoamisen yhteydessä. Maksuaika on 14 päivää. Veloitamme maksumuistutuksen lähettämisestä viiden euron (5,00 €) maksumuistutuskulut.

Tilaukset lähetetään lähtökohtaisesti kerran viikossa torstaisin. Pääsääntöisesti paketti lähetetään vielä saman viikon aikana, mikäli tilaus on vastaanotettu tiistaina klo 15.00 mennessä. HUOM! Koronan vuoksi toimitusajoissa on viiveitä, mutta pyrimme lähettämään tilaukset aina viimeistään kahden viikon sisällä tilauksen tekemisestä. Mikäli tilaus on kiireellinen, voit tiedustella seuraavaa postituspäivää toimistosta osoitteesta toimisto@luustoliitto.fi tai numerosta 050 539 1441.

Tilausehdot päivitetty 4/2021