Tasapainoa kävelyyn -liikuntakortit tutuiksi – verkkokoulutus vapaaehtoisille

Haluatko monipuolistaa kävelyryhmän toimintaa? Tai kaipaatko uusia ideoita kävelyryhmälle?  Vai oletko uutena ohjaajana perustamassa kävelyryhmää? Lyhytkoulutus on suunnattu vapaaehtoisille, jotka ohjaavat tai ovat aloittamassa kävelyryhmän ohjaamista.

Koulutus järjestetään Teams-etäyhteydellä ke 6.3. klo 12–13.30. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Ilmoittautuminen päättyy 4.3.2024.

Koulutuksen myötä saat avuksesi konkreettisen työkalun, joka antaa selkeän ohjelman kävelykerroille tai liikeideoita kävelyn yhteyteen toteutettaviksi. Ohjelma pohjautuu kaatumisten ehkäisyssä tehokkaaksi ja toimivaksi osoitettuun tasapainoa ja alaraajojen lihasvoimaa parantavaan OTAGO-harjoitteluohjelmaan.

Mikäli lähdet kokeilemaan kortteja keväällä tai kesällä 2024, toimitamme sinulle kortit maksutta (arvo 15,00 €). Koulutukseen osallistuminen ei kuitenkaan sido sinua OTAGO-kävelyryhmän toteuttamiseen, joten voit myös ilmoittautua uusien ideoiden saamista varten.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Eläkeliiton kanssa. Koulutus on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille.

Lisätiedot:

Aliisa Uotila 050 543 0213 tai aliisa.uotila@luustoliitto.fi