Luustoliiton joulubingo ja arvonta 2023

Osallistu Luustoliiton järjestämään joulukuun jumppabingoarvontaan ja voit voittaa Luustoliiton ainutlaatuisen pipon, kätevän kangaskassin sekä luuheijastimen!

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan voivat osallistua kaikki 18 vuotta täyttäneet, joilla on postiosoite Suomessa. Arvontaan osallistuminen edellyttää Luustoliiton 1.12.2023 julkaiseman arvontajulkaisun kommentointia joko Facebookissa tai Instagramissa. Kommentissa tulee kertoa, mitkä bingoruudukon jumppatehtävät osallistuja on suorittanut. Suoritettujen tehtävien tulee muodostaa valmis bingorivi (kolmen tehtävän suora vaaka- tai pystyrivissä tai vinottain).

Katso julkaisu Facebookissa.
Katso julkaisu Instagramissa.

Valmiista bingorivistä voi lisäksi julkaista kuvan joko Instagramissa ja Facebookissa. Mikäli kuvajulkaisuun lisää merkinnät @luustoliitto sekä #jumppabingo, Luustoliitto voi jakaa kuvia omissa sosiaalisen median kanavissaan.

Meta (Facebook / Instagram) ei ole vastuussa arvonnasta, eikä Meta sponsoroi, tue tai hallinnoi arvontaa eikä arvonta liity millään tavalla Metaan.

Osallistumisaika

Arvontaan voi osallistua 1.12.-31.12. välisenä aikana.

Arvonnan suorittaminen

Luustoliitto arpoo osallistujien kesken 3 voittajaa. Arvonta suoritetaan maanantaina 8.1.2024. Mikäli voittajaa ei voida valita, arvontaa ei suoriteta.

Voittajalle ilmoittaminen

Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti lähettämällä viestiä arvotulle julkaisijalle Facebookin tai Instagramin yksityisviestitoiminnolla.

Palkinnon lunastaminen

Arvonnan palkinto sisältää Luustoliiton pipon, kangaskassin sekä luuheijastimen. Palkinnon arvo on noin 15 €. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi. Lunastaakseen palkinnon voittajan tulee vastata voitosta ilmoittavaan viestiin 7 vuorokauden kuluessa viestin lähettämisestä ilmoittamalla osoite sekä puhelinnumero palkinnon toimitusta varten.

Luustoliitto ei vastaa virheellisesti ilmoitettujen osoitetietojen vuoksi aiheutuneesta toimitusesteistä. Mikäli palkintoa ei voida toimittaa, paketti palautuu Luustoliitolle, eikä palkintoa lähetetä enää uudelleen.

Luustoliitto ei ole velvollinen maksamaan palkinnoista arpajaisveroa.

Arvonnan osallistujien tietojen käsittely

Arvontaan osallistutaan sosiaalisen median (Facebook ja/tai Instagram) julkaisua kommentoimalla. Luustoliitto ei muodosta osallistujista rekisteriä. Osallistujatietoja käytetään ainoastaan arvonnan suorittamiseksi ja voittajien tavoittamiseksi.