Tehyn terveydenhoitajajaoston opintopäivä: Suomen Luustoliitto ry:n arvonta

Osallistu Luustoliiton järjestämään, Tehyn terveydenhoitajajaoston opintopäivän arvontaan ja voit voittaa laatikollisen vapaavalintaisia esitteitä täysin kuluitta!

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan voivat osallistua Tehyn terveydenhoitajajaoston opintopäivän osallistujat Suomen Luustoliitto ry:n sähköisen näytteilleasettajatilan kautta. Arvonta on avoinna myös varsinaisen tapahtumapäivän jälkeen alla mainituin lisätiedoin. Arvontaan osallistuminen vaatii erillisen osallistumislomakkeen täyttämisen.

Osallistumisaika

Arvontaan voi osallistua opintopäivän aikana ja sen jälkeen aina 21.11.2021 saakka.

Arvonnan suorittaminen

Luustoliitto arpoo osallistujien kesken 5 voittajaa. Arvonta suoritetaan maanantaina 22.11.2021. Mikäli voittajaa ei voida valita, arvontaa ei suoriteta.

Voittajalle ilmoittaminen

Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti lähettämällä sähköpostia osallistujatietoihin tallennettuun sähköpostiosoitteeseen.

Palkinnon lunastaminen

Voittaja valitsee Luustoliiton materiaalikaupasta itse haluamansa materiaalit.

Luustoliitto toimittaa kustannuksitta yhden laatikollisen (max. 15 kg) esitteitä voittajan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Materiaalit toimitetaan Postin noutopisteestä noudettavana pakettina.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi eikä jakaa useampaan tilaukseen. Palkinto tulee lunastaa eli tilaus tulee tehdä viimeistään 12.12.2021.

Tilauslomakkeelle tallennettuja henkilötietoja käsitellään tilauksen yhteydessä hyväksyttävien tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.

Luustoliitto ei vastaa virheellisesti ilmoitettujen osoitetietojen vuoksi aiheutuneesta toimitusesteistä. Mikäli pakettia ei noudeta, materiaalit palautuvat Luustoliitolle, eikä tilausta lähetetä enää uudelleen.

Arvonnan osallistujien tietojen käsittely

Arvontaan osallistutaan täyttämällä erillinen osallistumislomake. Osallistujalla on milloin tahansa oikeus pyytää tietojensa poistamista ilmoittamalla asiasta sähköpostitse osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi. Tällöin arvontaan osallistuminen kuitenkin mitätöidään.

Luustoliitto käsittelee osallistujatietoja ainoastaan arvonnan suorittamiseksi ja poistaa arvontaan osallistuneiden tiedot 13.12.2021.