Luustoliitto hakee järjestösuunnittelijaa

Avoin työpaikka: järjestösuunnittelija 3-vuotiseen hankkeeseen

Tule kehittämään osteoporoosia sairastavien alueellisia palveluita kanssamme!

Onko sinulla

• ymmärrystä vertaistuen ja potilasyhdistysten merkityksestä pitkäaikaissairautta sairastaville
  • halua työskennellä yhteistyössä osteoporoosia sairastavien, vapaaehtoisten ja sote/hyte-ammattilaisten kanssa
  • monipuolista viestintä- ja digiosaamista sekä kokemusta palvelumuotoilusta
  • innostusta uuden oppimiseen, toiminnan arviointiin ja kehittämiseen
  • muita innostava, itsenäinen, kehittävä ja muutoksiin mukautuva työote

Työ edellyttää

• tietoa ja ymmärrystä sote-uudistuksesta ja sen vaikutuksista potilasjärjestöjen toimintaan
  • osaamista ja oppimishalua rakentaa yhdistysten palvelut digitaalisille alustoille osaksi alueiden palvelupolkuja palvelumuotoilun keinoin yhteistyössä potilasyhdistysten kanssa
  • valmiuksia soveltaa osaamista ja verkostoja monenlaisissa ympäristöissä ja eri kohderyhmien kanssa

Eduksi katsotaan soveltuva korkeakoulututkinto, ymmärrys käytännön työstä ikääntyneiden kanssa sekä innostus toiminnan kehittämiseen yhteistyössä.

Luustoliitossa olet tärkeä osa pientä, mutta aikaansaavaa, idearikasta ja tulevaisuuteen orientoitunutta porukkaamme, jossa sinulla on mahdollisuus itsenäiseen ja vastuulliseen työhön. Voit toiminnan tavoitteiden puitteissa yhdistää oman kehittymishalusi työtehtävään ja nähdä oman työsi tulokset. Työyhteisössä tuetaan työssä kehittymistä ja uuden oppimista.

Luustoliiton toimisto sijaitsee Helsingissä. Työntekijä voi asua vaikkapa Tampereella tai Turussa. Pääosa työstä tehdään kuitenkin alueilla ja etänä. Työ edellyttää matkustamista sekä jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Työ liittyy STEA-rahoitteiseen kolmivuotiseen Osteoporoositietoutta ja vertaistukea alueille (OVA) -hankkeeseen. Työsuhde alkaa 1.3.2023, kun avustuspäätös on julkaistu, ja kestää vuoden 2025 loppuun. Työaika on 37,5 h / viikko. Palkkaus on 2 917–3 197 € / kk (vaativuusryhmä 6). Lisäksi työntekijöillä on lounasetu ja ryhmätyönohjaus. Työssä noudatetaan Hyvinvointialan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi 1.2.2023 klo 12 mennessä sähköpostitse: ansa.holm@luustoliitto.fi. Liitä mukaan tiedot suosittelijoistasi. Haastattelut järjestetään Luustoliiton toimistolla to 9.2. klo 13–16 tai pe 10.2. klo 9–12. Haastatteluvaiheesta valitaan 2–3 henkilöä seuraavaan vaiheeseen, joka järjestetään pe 17.2. klo 14–15.

Suomen Luustoliitto ry on potilas- ja kansanterveysjärjestö, jonka toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA). Luustoliitossa sinulla on mahdollisuus tehdä monipuolista, vaikuttavaa ja merkityksellistä työtä.

Lisätietoja tehtävästä saat ti 17.1. klo 8.00–9.00, ke 18.1. klo 12.00–13.00, pe 20.1. klo 15.00–16.00 tai ke 25.1. klo 15.00–16.00: 050 303 8129 / toiminnanjohtaja Ansa Holm.

Lue lisää hankkeesta.