Luustoliiton uudeksi suunnittelijaksi Annika

Äitiysvapaalle siirtyneen Heidin sijaisena aloitti tällä viikolla Annika. Hän vastaa kuntoutuksen suunnittelusta osana Luustoliiton kuntoutuspalveluja.

– Omahoito on äärimmäisen tärkeä osa kuntoutumista. Toivon, että voimme auttaa osteoporoosia sairastavia löytämään itselleen parhaat tiet kuntoutumiseen, Annika sanoo.

Annika on työskennellyt aiemmin Helsingin kaupungin palvelukeskustoiminnassa ja koulutukseltaan hän on fysioterapeutti.

Suunnittelijana Annika toteuttaa, arvioi ja kehittää Luustoliiton kuntoutustoimintaa. Suunnittelijan työn ytimessä on terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen, mutta myös yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja verkostoituminen.

– Järjestöissä tehdään paljon hyvää työtä. Luustoliitolla, kuten muillakin potilasjärjestöillä, on tärkeä tehtävä yhteiskunnassa. Olen iloinen, että pääsen työhön mukaan.

Kuntoutuksen asioissa Annikan tavoittaa numerosta 050 594 3093 ja sähköpostilla annika.timonen(at)luustoliitto.fi.