Luustohoitajan täydennyskoulutukselle jatkoa

Luustohoitajan täydennyskoulutuksen myötä olen saanut varmuutta osteoporoosiin liittyvään työhöni mm. kehittyneen potilasohjauksen myötä. Koulutuksessa asioita käytiin konkreettisesti läpi ja nyt tiedän paremmin oman roolini sekä voin rinta rottingilla viedä potilaan asiaa eteenpäin. Jaana, sairaanhoitaja

Järjestyksessään toinen Luustohoitajan täydennyskoulutus alkaa syyskuussa 2019. Huom. koulutuksen ajankohta on muuttunut! Koulutuksessa perehdytään luustoterveyteen ja osteoporoosiin sekä niihin liittyviin trendeihin. Koulutuksessa saa valmiuksia tavoitteelliseen, laadukkaaseen ja kehittävään työotteeseen luustoterveyden edistämisen, osteoporoosin varhaisen toteamisen sekä laadukkaan hoidon suunnittelun, toteutuksen, seurannan ja arvioinnin asiantuntijana.

Koulutuksen ajankohta: 16.1.2020-5.6.2020
Laajuus:
15 op
Kohderyhmä: Sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, toimintaterapeutti ja fysioterapeutti, joilla on alan korkeakoulu- tai opistotason tutkinto
Hinta: 300 € sisältäen materiaalikustannukset
Viimeinen hakupäivä: 5.12.2019

Poikkeuksetta maaliskuussa 2019 päättyneen 1. luustohoitajan täydennyskoulutuksen osallistujat suosittelevat koulutusta kollegoilleen ja kaikille osteoporoosin parissa työskenteleville.

Tutustu koulutukseen ja hae mukaan.

Tulostettava koulutusesite.