Asiakasraati
Oletko osallistunut Luustoliiton koulutuksiin, kursseille tai vaikkapa etäluennoille? Tai ehkä haluaisit osallistua, mutta et ole vielä päässyt mukaan? Oletko tilannut esitteitämme tai käyttänyt sähköisiä palveluitamme?
Tarvitsemme apuasi, jotta palvelumme vastaisivat entistä paremmin tarpeitasi. Tule siis Luustoliiton asiakasraatiin!
Mikä asiakasraati?
Asiakasraadin jäsenenä pääset osallistumaan palveluiden suunnitteluun, kehittämiseen ja testaamiseen. Asiakasraadin avulla saamme tietoa siitä, mitä juuri sinä toivot meiltä ja palveluiltamme.
Asiakasraati tulee työskentelemään etänä. Pyydämme sinua vastaamaan lyhyisiin sähköisiin kyselyihin enintään 10 kertaa vuodessa. Kyselyt lähetetään sähköpostitse. Lisäksi järjestämme tapaamisia n. 2–4 kertaa vuodessa. Tapaamiset järjestetään Teamsin välityksellä.
Odotamme asiakasraadin jäseniltä aktiivista ja innokasta osallistumista.
Miten mukaan?
Asiakasraatiin voit liittyä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi.
- Kirjoita viestisi otsikoksi Asiakasraati, ja
- ilmoita viestissäsi mahdollinen jäsenyhdistyksesi sekä
- jäsennumerosi tai katuosoitteesi.
- Kerro viestissä myös, että haluat liittyä Luustoliiton Asiakasraatiin.
Tieto asiakasraadin jäsenyydestä lisätään jäsenrekisteriin. Voit milloin tahansa pyytää poistamaan tietosi asiakasraadista, jolloin et enää saa asiakasraadille suunnattuja viestejä. Tiedon poistaminen ei vaikuta jäsentietoihin tai jäsenyyteen. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä.