Koulutukset

Tule mukaan to 20.1. klo 12-14 Vertaisliikuttajien idea- ja virkistyspäivään!
Luustoliitto toteuttaa yhdessä Eläkeliiton kanssa maksuttoman idea- ja virkistyspäivän 20.1.2022 klo 12–14 etäyhteydellä kaikille liikunnan vertaisohjaajille ja vapaaehtoistoimintaa tekeville. Iltapäivän teemana on tasapaino.

Teemallinen päivä on osa vuoden 2022 idea- ja virkistyspäiväkokonaisuutta. Päivät tarjoavat innostusta omaan liikkumiseen ja yhdistyksen liikuntaohjelmaan, ideoita liikuttamiseen ja mukaan innostamiseen. Lisäksi vahvistetaan tietämystä ja taitoa toimintakyvyn ja luustoterveyden edistämiseen. Lue lisää kaikista Eläkeliiton kanssa järjestettävistä maksuttomista yhteistyökoulutuksista vuonna 2022. Ehdit vielä ilmoittautua mukaan! Ilmoittaudu Eläkeliiton sivun kautta tästä linkistä, viimeistään 17.1.

Aluekoulutukset järjestetään vuonna 2022 teemallisina ja vuorovaikutuksellisina yhdistyskoulutuksina etäyhteydellä. Yhdistyksen aktiivitoimijoille suunnatut koulutukset järjestetään vuonna 2022, helmi- ja maaliskuun aikana teemallisina yhdistyskoulutusten sarjana. Koulutukset toteutetaan 1-2h mittaisina koulutuksina parittomien viikkojen maanantai- ja/tai keskiviikkopäivinä klo 15-17 välillä.

Voit osallistua yhteen koulutukseen tai vaikkapa kaikkiin – oman tarpeesi, mahdollisuuksiesi ja kiinnostuksesi mukaan. Tule mukaan! Saat linkin sähköisessä uutiskirjeessä (Mitä Missä Milloin 1 / 2022) sekä sähköpostitse pyytämällä tiina.kuronen@luustoliitto.fi.

ma 31.1. klo 16-17 Toivo vertaistuki sovellus, OLKA
ma 14.2. klo 16-17 Yhdistyksen oma verkkosivu

ma 28.2. klo 15-17 Yhdistystoiminnan tuki; Toimintatonni
ke 2.3. klo 16-17 Jäsenrekisteri aktiiviseen käyttöön & tietosuoja
ma 14.3. klo 16-17 EKLIn terveiset, INFO ja keskustelua liikunnan vertaisohjaajien koulutuksista
ke 30.3. klo 16-17 Jäsenhankintakampanja – Viestitään vaikuttavasti

Koulutukset toteutetaan Teams -etäyhteydellä. Toivottavasti pääset mukaan maksuttomiin koulutusiltapäiviin. Pyrimme tallentamaan osan koulutusiltapäivistä, jotta sisältö tavoittaisi mahdollisimman laajalti asiasta kiinnostuneet.