Luustoinfo webinaarina

Onko sinulla todettu osteoporoosi tai osteopenia? Haluaisitko perehtyä sairauteesi tarkemmin ja vahvistaa luustoterveellisiä elintapoja omassa arjessasi? Kaipaatko ammattilaisen vinkkejä ja vertaisen kokemuksia omahoidon ja kuntoutumisesi tueksi?

Luustoinfowebinaari (verkkoseminaari) järjestetään tiistaina 2.6.2020 klo 13.00-16.00. Maksuton webinaari on tarkoitettu henkilöille, joilla on todettu osteoporoosi tai osteopenia. Webinaarissa käsitellään omahoidon kokonaisuutta: terveellinen ravitsemus, riittävä D-vitamiinin, kalsiumin ja proteiinin saanti, monipuolinen liikunta, kaatumisen ehkäisy sekä lepo. Lisäksi kuulet vertaisen terveiset. Webinaarin lomassa teemme myös taukojumppaa ja pidämme kunnon tauon. Webinaarin vetävät Luustoliiton suunnittelijat Pauliina Tamminen ja Annika Timonen.

Webinaariin osallistuminen edellyttää hyvällä internet-yhteydellä ja kaiuttimella tai kuulokkeilla varustettua tietokonetta, älypuhelinta tai tablettia, jota olet tottunut käyttämään. Ennen webinaaria saat linkin sähköpostiisi, jolla pääset liittymään mukaan tilaisuuteen. Varaa itsellesi rauhallinen paikka seurata webinaaria ja varmista, että sinun on mahdollista olla mukana koko tilaisuuden ajan. Varaathan lähellesi myös muistiinpanovälineet, joita voit halutessasi käyttää. Osallistujille postitetaan omahoitomateriaalia webinaarin jälkeen.

Webinaariin ilmoittautuminen on päättynyt. Lähetämme kaikille ilmoittautuneille maanantaina 1.6.2020 sähköpostia, jossa on ohjeet webinaariin liittymisestä. Nähdään webinaarissa.

Lisätietoja webinaarista: Pauliina Tamminen 050 371 4558 pauliina.tamminen@luustoliitto.fi

Webinaariin ilmoittautumalla olet hyväksynyt Luustoliiton tietosuoja- ja rekisteriselosteen, joskin ko. ilmoittautumistietoja (sukupuoli, ikä ja jäsenyys) käytetään vain toiminnan tilastointiin sekä nimi- ja osoitetietoja vain tähän webinaariin liittyvään tiedottamiseen ja sen omahoitomateriaalin postittamiseen.

Tutustu Luustoliiton muihin omahoidon ja kuntoutumisen tuen palveluihin.