Savonlinnan toimintaryhmä – Etelä-Savon Luustoyhdistys

Savonlinnan toimintaryhmä on osa Etelä-Savon Luustoyhdistystä ja järjestää toimintaa Savonlinnnan alueella.

Yhdyshenkilö
Eeva Tirkkonen-Eronen
p.040 720 2648, eeva.tirkkonen@gmail.com

HUOM. Ajankohtaista tietoa toiminnasta saat yhdistyksen puheenjohtajalta tai toimintaryhmien vastuuhenkilöiltä.

Toimintaryhmän tapaamiset joka kuukauden neljäs torstai Järjestötalo Kolomosessa Pappilankatu 3, klo 17 – 19.

Ryhmän tapaamiset ilmoitetaan Savonmaa lehden tapahtumakalenterissa, tapaamisia edeltävällä viikolla.

Savonlinnassa järjestimme luustoviikon tapahtuman v. 2016 seurakuntakeskuksessa. Luennoitsijana oli LT, sisätautien ja geriatrian erikoislääkäri Tiina Huusko

JÄSENALENNUKSET

SAVONLINNA

Hyvänolon Kauneuskeskus Ruusunen (Olavinkatu 57)
* kampaamopalvelut -10 %, hoidot -10 % (ei jalkahoidot).

Luontaistuote Elämänlanka (Olavinkatu 53)
* normaalihintaisista tuotteista -10 %.

Savonlinnan Uusi Apteekki (Citymarket, Tulliportinkatu 10)
* käsikauppatuotteista: C-vitamiinit ja kalkkivalmisteet sekä liukuesteet kenkiin -10 %.

Scannova Oyj
* Luuntiheysmittauksesta (Dxa) –20 %, hinta 120 € sis. lausunnon, tarvitaan erikoislääkärin/lääkärin lähete (Sininen talo, Savonlinna)

Valitettavasti lomakkeella liittyminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Voit kuitenkin liittyä valitsemasi yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi Luustoliiton toimistoon sähköpostitse (toimisto@luustoliitto.fi) tai puhelimitse (050 539 1441). Halutessasi voit ilmoittaa tietosi myös suoraan yhdistykselle.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös