Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys

Seija Mäkeläinen

TULEVIA TAPAHTUMIA

Jäsenpalaverit

Jatkuvat Suokadun toimintakeskuksessa (Suokatu 6) koronatilanteen rajoitukset huomioiden tiistaisin kello 12.30- 15.00

Syksyn tapaamiset ovat 20.10. /17.11. /15.12.

Keväällä 2021 tapaamme 12.1. / 9.2. / 9.3. / 13.4. / 11.5. Jäsenpalavereihin ilmoittauminen, koronan vuoksi vain 10/henkilö, ilmoittaumis järjestykseesä

Saamme myöhemmin kaupungilta lisäohjeistusta ja mahdollisia henkilömäärä rajoituksia, joten voitte tiedustella tilanteesta Hillevi Karjalaiselta.

Liikunta

HUOM! 15.10. ei ole jumppaa.

Jatkamme liikuntaa syksyllä koronatilanteen rajoitukset huomioiden torstaisin klo 11.00- 12.00 Coronaria Kunto-Kuopion tiloissa (Torikatu 19) fysioterapeuttien ohjauksessa. Rajaamme osanottajamäärän 10 henkilöön. Maksu  jäsenille 5€ ja muille 6€. Tiedustelut ja ilmoittauminen Liisa Jalkanen puh.040-7378736

Osteoporoosihoitajat

KYS:n osteoporoosihoitaja Henna Takku
Kuopion pääterveysaseman reuma/osteoporoosihoitaja puh. 044-7181212 klo 12-13

Tukipilari
Järjestää luentoja, harrastus kokeiluja ja välittää muiden yhdistyksien tapahtumia. Käy katsomassa: www.tukipilari.fi

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys perustettiin Savon sydänmaille Kuopiossa 6.9.2008 jatkamaan vuonna 1997 perustetun Kuopion Osteoporoosiyhdistyksen ansioitunutta työtä osteoporootikkojen hyväksi.

Pohjois-Savon Osteoporoosiyhdistys toivoo voivansa olla todella koko toiminta-aluetta palveleva yhdistys. Pyrimme jatkossa pitämään yleisöluentoja eri puolilla Pohjois-Savoa! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, kertokaa toiveistanne, jotta saamme levitettyä tätä tärkeää asiaa eri puolille Savoa.

Yhdistyksen-säännöt

JÄSENALENNUKSET

Kuopio

Coronaria Fysiopalvelu Kunto Kuopio Oy Torikatu 19, 70100 Kuopio
* -10 % fysioterapia-, hieronta ja alaraajaterapiapalvelut

Itä-Suomen Yliopiston Apteekki Puijonkatu 23, 70100 Kuopio
* -10 % normaalihintaiset ei-lääkkeelliset tuotteet

Puijonlaakson Lääkärikeskus Kiekkotie 2, 70200 Kuopio
* -10 % tiheysmittaus

Untamon Urheilu Haapaniemenkatu 12, 70100 Kuopio
* 10 % tuotteista, ei palveluista.

Varkaus

Kommilan Apteekki Savonkatu 42, 78300 Varkaus
* -10 % normaalihintaisista, ei-lääkkeellisistä tuotteista.

Valitettavasti lomakkeella liittyminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Voit kuitenkin liittyä valitsemasi yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi Luustoliiton toimistoon sähköpostitse (toimisto@luustoliitto.fi) tai puhelimitse (050 539 1441). Halutessasi voit ilmoittaa tietosi myös suoraan yhdistykselle.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös