Hangon Paikallisosasto – Hangö Lokalavdelning – Pääkaupunkiseudun Luustoyhdistys ry

Hangon paikallisosasto on osa Pääkaupunkiseudun Luustoyhdistys ry:tä. Hangon paikallisosaston jäsenet voivat osallistua myös kaikkiin Pääkaupunkiseudun tapahtumiin.

Varsinaiset jäsenet

Eira Taurèn
puh 040 417 4336
eira.tauren@gmail.com

Voitte ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Hyvää kesää ja tulevaisuutta!

HUOM. Lisätietoja syksyn toimintaan liittyen saat yhdistysten puheenjohtajilta tai ryhmien yhteyshenkilöiltä.

LIIKUNTAA

Ma ja to klo 18-19 Kuntosali Astrea on käytössämme, yhteyshenkilönä Eira Taurén.

Ti klo 19-20 osteojumppa Hangonkylän koululla, puh. 050 309 3445/Paula. Vesipullo, rennot vaatteet ja makuualusta mukaan.

Ota reippaasti yhteyttä meihin ja tule mukaan joukkoomme, toivomme uusia ideoita! Ilmoitamme toiminnastamme EU-lehdessä tapahtumia-palstalla ja Hangonlehdessä viikot-palstalla. Kom ihåg att följa med EU-lehti, Hangötidningen och nett.

Hangon paikallisosasto – Hango lokalavdelning on osa Pääkaupunkiseudun Luustoyhdistystä ja järjestää toimintaa Hangon seudulla.

Valitettavasti lomakkeella liittyminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Voit kuitenkin liittyä valitsemasi yhdistyksen jäseneksi ilmoittamalla tietosi Luustoliiton toimistoon sähköpostitse (toimisto@luustoliitto.fi) tai puhelimitse (050 539 1441). Halutessasi voit ilmoittaa tietosi myös suoraan yhdistykselle.

Liittyessäsi hyväksyt Luustoliiton tietosuojakäytännöt.

Vieritä ylös