Tuetut lomat

Luustoliiton lomaviikot

Tule viettämään ihanan rentouttava ja samalla aktiivinen lomaviikko mukavien ihmisten seurassa.  Tämä kaikki on mahdollista vain 100 tai 125 eurolla! Hinta sisältää täysihoidon sekä virkistystä ja tietoa sisältävän ohjelman. Luustoliitolla on vuonna 2019 kolme lomakohdetta: Liikuntakeskus Pajulahti Nastolassa, Lautsian Lomakeskus Hauholla ja Imatran kylpylä Imatralla.

Tule Luustoliito lomalle saamaan virkistystä, vertaistukea ja tietenkin lepoa.  Päivittäin on ohjattua liikuntaa, monenlaista aktiviteettia, yhdessäoloa sekä vertaistukea. Viikon aikana tarjotaan myös luustoterveyteen ja osteoporoosiin liittyvää omahoitoon liittyvää tietoa.

Täysihoitoloma on:

·         5 täysihoitovuorokautta edulliseen omavastuuhintaan: aamiainen, lounas ja päivällinen

·         majoitus jaetuissa 2 hengen huoneissa

·         yhteistä ohjattua ohjelmaa vähintään 2 krt/pv paitsi tulo- ja lähtöpäivänä

Luustoliiton lomat 2019

·         Liikuntakeskus Pajulahti, Nastola 6.-11.5.2019 (30 henkilöä). Hakuaika: 10.12.2018 – 10.2.2019. Omavastuu 100 €/hlö. Tutustu lomakohteeseen: www.pajulahti.com.

·         Lautsian Lomakeskus, Hauho 7.-12.10.2019 (30 henkilöä). Hakuaika: 20.5.-28.7.2019. Omavastuu 100 €/hlö. Tutustu lomakohteeseen: www.lautsia.fi.

·         Imatran kylpylä 10.-15.11.2019 (30 henkilöä). Hakuaika: 10.6.-18.8.2019. Omavastuu 125 €/hlö. Tutustu lomakohteeseen: www.imatrankylpyla.fi.

Hakulomakkeen voi täyttää sähköisesti internetissä kunkin lomajakson hakuaikana osoitteesta www.hyvinvointilomat.fi -> Hae lomalle -> Avaa sähköinen hakemus tästä. Lomalle voi hakea myös tilaamalla hakulomakkeen puhelimitse Hyvinvointilomista puh. 010 830 3400 tai sähköpostitse: toimisto@hyvinvointilomat.fi tai Luustoliiton toimistolta puh. 050 539 1441. Lähetä postitse tai täytä sähköinen hakemuksesi ennen kunkin lomajakson hakuajan päättymistä.

Lomia tuetaan taloudellisesti Veikkausvoittovaroilla. Luustoliiton lomien yhteistyökumppanina on Hyvinvointilomat ry.

Huom. kuvaa hakulomakkeessa (kohta 7) mahdollisimman hyvin terveydelliset, sosiaaliset ja/tai taloudelliset syyt sille, miksi haluat tuetulle lomalle.

Tervetuloa Luustoliiton lomalle virkistymään ja rentoutumaan!