Tietoa evästeistä

Suostumuksesi koskee seuraavia verkkotunnuksia: luustoliitto.fi

Mitä evästeet ovat?

Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallennetaan käyttämällesi laitteelle. Evästeet auttavat sivustoamme toimimaan oikein, tekemään siitä turvallisemman sekä tarjoamaan paremman käyttäjäkokemuksen. Lisäksi evästeiden avulla ymmärrämme paremmin, miten sivustomme toimii ja missä se kaipaa kehitystä.

Välttämättömät: Jotkin evästeistä ovat välttämättömiä sivuston oikeanlaisen toiminnan kannalta. Nämä evästet mahdollistavat sivuston käytön. Nämä evästeet ylläpitävät istuntoja ja ehkäisevät turvallisuusuhkia ja mahdollistavat muun muassa sisäänkirjautumisen sekä ostoskorin toiminnan. Välttämättömät evästeet eivät kerää tai säilytä henkilötietoja.

Tilastolliset: Tilastolliset evästeet keräävät esimerkiksi sivuston vierailukertoihin, käyttäjämääriin ja yksittäisten sivujen vierailuihin liittyvää tietoa. Tilastolliset evästeet keräävät tietoa myös siitä, miltä sivulta käyttäjät siirtyvät sivustollemme. Tämän tiedon avulla ymmärrämme paremmin, miten sivusto toimii, ja millaisia kehitystarpeita sivustolla on.

Toiminnalliset: Ei-välttämättömät toiminnalliset evästeet auttavat esimerkiksi sivuston sisällön jakamista sosiaalisen median alustoille.

Kohdentamisevästeet: Näiden evästeiden avulla tallennamme sivuston käyttöön liittyvät asetuksesi, kuten kielivalinnan, jotta voisimme tarjota sinulle parhaan käyttäjäkokemuksen tulevilla sivustovierailuillasi.

Miten voin hallita evästeasetuksia?

Mikäli haluat muuttaa evästeasetuksiasi myöhemmin, valitse ”Hallitse suostumustasi” (sivun ylälaidassa) ja muokkaa asetuksia.

Vieritä ylös